FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2Gametitle-FOTGametitle-FO3Gametitle-FNV

« Навички поводження з енергетичною зброєю; загальні уявлення про те, як заряджати і стріляти зі зброї, що використовує лазерну і плазмову технології. »

— Опис в Fallout

— Опис в Fallout 2

Енергетичну зброю (англ. Energy Weapons) — бойовий навичка Fallout, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout 3 та Fallout: New Vegas.

Уміння поводитися з лазерним, плазмовим і імпульсним зброєю, працюючим на електричних батареях або ядерних мікрореакторах.

Значення навичкау визначає базовий шанс на потрапляння, чим вище — тим точніше ви стріляєте. При стрілянині чергою шанс на потрапляння розраховується окремо для кожного заряду. Навичка застосовується автоматично.

Формула базового значення Редагувати

При створенні персонажа навичка обчислюється за формулою:

Fallout і Fallout 2 Редагувати

Енергетична зброя є самим рідкісним видом озброєння в постъядерной Америці. На момент Великої війни воно тільки почало входити у виробництво, тому відшукати його буде непросто.

Зброя цього типу завдає збиток лазером, плазмою або електрикою. Майже всі енергетичну зброю дуже потужне, а деякі її зразки, наприклад, бластер прибульців або турбоплазменная гвинтівка — одні з найефективніших видів зброї в Пустки. Мінусом енергетичного зброї є його боєприпаси, ніяк не модифікуючі шанс на потрапляння і завдається шкоди. Втім, цей недолік компенсується початково високим, у порівнянні з Легкою зброєю, втратою. Можна вважати, що це зроблено на догоду балансу, як і те, що всі энергооружие, за винятком Гатлинг-лазера, не може стріляти чергую.

Список енергетичної зброї Fallout Редагувати

Розвиток навичкау в Fallout Редагувати

Яких-небудь особливих можливостей розвинути цей навичка в Fallout ні, тільки вкладання очок та взяття здатності «Приз!»

Список енергетичної зброї Fallout 2 Редагувати

Розвиток навичкау в Fallout 2 Редагувати

Навичка енергетичного зброї можна розвинути не тільки за допомогою очок і здатності «Приз!».

У Нью-Ріно, на вулиці Дівочій, розпитайте Хуліо про сім'ю Сальваторе, зокрема, поцікавтеся, чим вони озброєні. Перед проходженням останнього завдання Сальваторе, попросіть видати вам лазерний пістолет. Він погодиться, і відправить вас до свого охоронця — Мейсону. Поговоріть з охоронцем щодо зброї — Мейсон віддасть вам лазерний пістолет і покаже, як ним користуватися. Ваш навичка енергетичного зброї збільшиться на 5 %.

У Нью-Ріно, принесіть міс Кітті десять номерів журналу «Котяча Лапка» та, натомість, вона видасть вам особливий номер журналу, де буде стаття про енергетичну зброю. Прочитавши журнал, ви підвищите відповідний навичка на 10 %.

Після проходження гри провідайте батька Туллі. Він вручить вам книгу рад Fallout 2, яка збільшить всі ваші навички до максимальних 300 % і при кожному прочитанні буде давати 10000 очок досвіду.

Fallout Tactics Редагувати

Список енергетичної зброї Fallout Tactics Редагувати

Розвиток навичкау в Fallout Tactics Редагувати

Яких-небудь особливих можливостей розвинути цей навичка в Fallout Tactics ні, тільки вкладання очок та взяття здатності «Приз!»

Fallout 3 Редагувати

В Fallout 3 гатлинг-лазер і його унікальна версія «Месник» відносяться до важкої зброї. Велика частина енергетичного зброї здатна вести вогонь тільки одиночними пострілами, за винятком лазерного пістолета «Погляд протектрона та лазерного пістолета полковника Отема

Icon disambig
Основна стаття: Зброя Fallout 3#Энергооружие

Fallout: New Vegas Редагувати

У Fallout: New Vegas деякий важка зброя відноситься до енергетичного. Наприклад, Инсинератор. Багато зброю витрачає більше однієї одиниці боєприпасу на постріл. Також з'явилася велика кількість автоматичної зброї (наприклад, Вогнемет, Лазер RCW або микроядерный гипераппарат «Альфа») та зброї, що випускає кілька снарядів за постріл (наприклад, трьохпроменева лазерна гвинтівка, встановлені модифікації лучеделитель для лазерної гвинтівки або ЛАЭВ - призматична лінза)

Список енергетичної зброї Fallout: New Vegas Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Зброя Fallout: New Vegas#Енергетичну зброю

Шаблон:Navbox Навички