FANDOM

Gametitle-FO3 MZ

Елліот Теркоріен (англ. Elliott Tercorien) — персонаж Mothership Zeta, доповнення до Fallout 3.

Опис Редагувати

Польовий медик, який був захоплений Чужими разом з товаришами по службі. Під час війни служив у 108-му піхотному стрілецькому батальйоні в Анкориджі, Аляска. Весь той день він провів у траншеях в загоні з п'яти медиків, надаючи максимальну медичну допомогу всім, кому вона ще могла знадобитися. Китайци били по них з «великого зброї в горах». Раптово він побачив одного з солдатів зануреним у синій світло. Спочатку всі подумали, що це було нове китайське зброю. Але незабаром вони теж поринули в цей світ... Так він опинився на кораблі Чужих «Дзета».

Якщо запитати у Еліота його думку з приводу того, що прибульцям потрібно від людей, він всякий раз буде висувати різні теорії.

Після відвідування з Елліот криолаборатории і до початку квесту «Ця галактика не настільки велика...» Елліот може робити криогранаты і криомины.

Після захоплення Самотнім Подорожнім корабля прибульців Еліот залишається на ньому для вивчення їх технологій. При повторному візиті видає епоксидну смолу Чужих. Також може зробити адаптований біогель.

Інвентар Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

* Кількість генерується випадковим чином

Квести Редагувати

Його колег — Дэниэлса і Бекетта можна знайти в криолаборатории, розморозити, і вони деякий час, поки живі, будуть допомагати боротися.

Примітки Редагувати

  • З його діалогів з іншими персонажами доповнення можна з'ясувати, що в армію в якості польового медика Еліот був покликаний всупереч власній волі.
  • Якщо перед доповненням Mothership Zeta пройти інше DLC — Operation: Anchorage, то в початковому діалозі Подорожній зауважує, що десь бачив броню, в яку одягнений Елліот.
  • На різні ситуації, що відбуваються з ним на кораблі прибульців, Елліот реагує адекватно, хоча досить емоційно. Завжди прагне діяти з максимальною користю для оточуючих.
  • По ходу квесту, Елліот поступово розбирається в ксенотехнологиях — він зуміє адаптувати біогель Чужих під людський організм і зможе маніпулювати консолями систем життєзабезпечення у криолаборатории (сцена з захопленими військовими).

Поява Редагувати

Елліот Теркоріен з'являється тільки у доповненні до Fallout 3Mothership Zeta.

Галерея Редагувати