FANDOM

Gametitle-FO2

Космічний шаттл ЕСС «Кветцель» (англ. USS Quetzel) — космічний корабель багаторазового використання термоядерної тязі, побудований перед Великою війною.

Опис Редагувати

Він розташований у руїнах Сан-Франциско. У нього немає ні ракетних прискорювачів, ні зовнішнього паливного резервуара. Анклав міг планувати використовувати один або кілька шатлів, щоб покинути Землю і колонізувати інші планети, але, схоже, що більша частина шатлів була знищена під час або після Великої війни.

Примітки Редагувати

  • Існує три кінцівки для Хабологов, пов'язані з цим шатлом. Якщо Обраний не дістане паливо для корабля, то Хабологи скористаються дешевою альтернативою, і шаттл вибухне при спробі злетіти. Якщо Обраний дістане паливо, то шаттл злетить без проблем, однак через пошкодження повітряної ізоляції весь екіпаж Хабологов задихнеться в космосі. Якщо Обраний дістане Хабологам креслення винтокрылів, вони зроблять надійну герметизацію, але все одно загинуть, оскільки ніхто не подбає про рециркуляції повітря для дихання.

На жаль, ці кінцівки недоступні через незакінченої роботи з скриптингу (не виправлено жодним офіційним патчем).

  • На ранніх стадіях розробки передбачалося, що Обраний зможе полетіти разом з Хабологами, запустивши шаттл особисто.

Поява Редагувати

ЕСС «Кветцель» з'являється тільки у Fallout 2.

За лаштунками Редагувати

Шаблон:Navbox Космічні кораблі