FANDOM

Gametitle-FO4

« Так, схоже, на підрівні D. стався збій реактора. Система заблокувала ворота. Знову. Доведеться розблокувати їх вручну. Слухай, Шпігель, я розумію, що у тебе є справи важливіші - прочитати новий випуск Ля Куафф і все таке, але, як знайдеш час, випусти мене звідси, гаразд? А я поки влаштую перекур. Ти мабуть там, нагорі, теж куриш, лінива туша.

Ви прослухали аудіозапис. Повідомлення буде відтворено повторно через три секунди.

»

— Маяк Бостонської служби громадських робіт

Операції (англ. Operations) — невідзначена локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Технічне приміщення на невеликий дамбі через річку Чарльз, розташованої на захід від релейного вишки 1DL-109 і північний схід Болота Форест-Гроув. Єдиний вхід у приміщення розташоване за синім дверима.

Верхня кімната локації являє собою невелике приміщення служило раніше постом де технічний персонал Бостонської служби громадських робіт керував шлюзом на річці. З цінних предметів можна вказати дерев'яний ящик (замкнуто на легкий замок), що знаходиться відразу біля входу. В далекому кутку приміщення за картонними коробками розташований люк в інше приміщення з реактором.

Реакторне приміщення складається з полузаваленного коридору з двома маленькими кімнатами. Ймовірно, спочатку, доступ до реактора здійснювався через інші приміщення, сходи до яких завалена уламками. У першому приміщенні справа знаходиться атомний миниреактор приводив у рух ворота шлюзу. У приміщенні підвищений рівень радіації. Друга кімната ліворуч від сходів для технічного персоналу. На столі кімнати стоїть радіостанція є джерелом сигналу Маяк Бостонської служби громадських робіт, який з'являється після активації релейного вишки 1DL-109.

Примітки Редагувати

В ігрових файлах можна знайти 5 випусків журналу Ля Куафф. Але з невідомих причин в грі реалізовано лише 2 з них. Імовірно один з вирізаних журналів повинен був знаходиться в даній локації.

Поява Редагувати

Операції з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати