FANDOM

Gametitle-FO2Gametitle-FO3Gametitle-FNVGametitle-FB

« Ну що ж, вітаю. Я завжди радий приділити час одного з наших бравих десантників. Але, бачте, я дуже зайнятий. Так, е-е, ніж Президент Сполучених Штатів Америки може вам допомогти? »

— Дік Річардсон

Річард «Дік» Річардсон (англ. Dick Richardson) — персонаж Fallout 2, президент США і формальний керівник Анклава 2220-2242 ріках, один з головних антагоністів гри.

Біографія Редагувати

Дік Річардсон є рідним сином попереднього Президента США, Річардсона-старшого. В молодості Дік Річардсон був конгресменом Анклаву; приблизно в 2215 ріку почалося його сходження до влади — не без допомоги батька, зрозуміло. У 2220 ріку, зі смертю Річардсона-старшого, Дік Річардсон був обраний Анклавом на цей пост; можна сказати, що він отримав владу у спадок, немов монарх.

Особу Редагувати

На момент подій Fallout 2 Дік Річардсон займає крісло президента ось уже шостий чотирирічний термін; це немолодий, втомлений від життя людина — «худий, нервовий, засмиканий старий, який виглядає таким же втомленим і пошарпаним, як і костюм на ньому». Він рідко покидає свій кабінет і, мабуть, ніколи в житті не відвідував північноамериканського материка, задовольняючись звітами та доповідями своїх підлеглих.

Будучи відірваним від життя, Річардсон кілька легковерен, і його без особливої праці можна переконати, що Обраний — один із співробітників Анклаву або «імператор планети Кветцель». Тим не менш, саме цей кабінетний інтелектуал спланував і організував операцію з модифікованим ФЕВ, покликану «вичистити» Сполучені Штати Америки від усіляких мутантів, гулей, «нечистих» людей і тому подібного — іншими словами, взагалі від усіх, крім співробітників Анклаву, яким завчасно були зроблені щеплення. Річардсон був знайомий з призначенням Притулків, але він не бачив у них нічого більшого, ніж пробірки з консервованими людьми, над якими він міг проводити досліди.

Характеристики Редагувати

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети На трупі
Смокінг Карта доступу президентського рівня

Карта доступу президентського рівня Редагувати

Річардсон має при собі мапу доступу президентського рівня, що дозволяє йому при необхідності отримати відповідний рівень доступу до функцій комп'ютерів Анклаву. Обраний може використовувати її на терміналі в вестибюлі для активації протоколу придушення заколоту, в результаті чого знаходяться там автоматичні турелі будуть вести вогонь по Френку Хорригану і загону гвардійців сержанта Граніту. Карту можна ні вкрасти у Річардсона, ні переконати його віддати її добровільно — можна лише зняти її з президентського трупа.

Фактично, можливість отримати карту — єдина практична користь від президента Річардсона в грі.

Слід в історії Редагувати

Знищення центру управління Анклаву стер з історії всі сліди існування Президента Річардсона, і в наступні роки на західному узбережжі слово «Президент» використовувалося тільки щоб лякати дітей. Президент Едем згадує попередника з повагою і говорить, що використовував його особу для конструювання своєї власної. Старійшина Лайонс згадує Річардсона, коли Самотній Подорожній запитує його про Анклаве. Аркейд Геннон згадує у розмові Річардсона, якщо Кур'єр запитає того про Оріона Морено.

Примітки Редагувати

Річардсона неможливо вбити випуском в повітря ФЕВ.

Поява Редагувати

Дік Річардсон з'являється у Fallout 2 та згадується у Fallout 3, Fallout: New Vegas та Fallout Bible.

За лаштунками Редагувати

Ім'я Річард «Дік» Річардсон є відсиланням до Річарду Ніксону, 37-у президента США.

Галерея Редагувати

Антагоністи
Enclave Symbol (Fallout 3)
Enclave Symbol (Fallout 3)