Fandom

Архіви Fallout

Думка дня

6400статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
Gametitle-FNV.png

Думка дня (англ. Thought for the Day)[1]невідмічений квест "Fallout: New Vegas".

Історія Редагувати

Слідуючи вздовж магістралі 95 на північ, Кур'єр дійде до місця з назвою «188 — Торговий пост», де може зустріти хлопчика з незвичним іменем — Провісник.

Опис Редагувати

« — Покажи мені, що у тебе є на продаж.
— О, я не продаю речі, містер[2]. Я продаю думки.
»

— Кур'єр знайомиться з Eclipse.

Кур'єру потрібно поговорити з хлопчиком і почути від нього три передбачення, заплативши за це 300 кришок.

Завдання Редагувати

Квест не має завдань або стадій, але умовно можна розділити на три частини, за кількістю можливих передбачень:

  • Отримати пророкування про самому собі.
  • Отримати пророкування про можливий розвиток подій в локальних масштабах.
  • Отримати пророкування про можливий розвиток подій в глобальних масштабах.

Докладний проходження Редагувати

« — Я заплачу 100 кришок за те, щоб почути твої думки.
— Здорово! Про що ти хочеш, щоб я думав? Я можу подумати про тебе, про тут... або про скрізь. Що тобі потрібно?
»

— Кур'єр погодився послухати дивного хлопчика.

Познайомившись з хлопцем, звикнувши до його незвичайним відповідей і манері спілкування, Кур'єр може "купити" у нього передбачення, виплачуючи по 100 кришок за кожне. Можна задати три питання: «подумай про мене», «подумай про „тут“ і» подумай про „скрізь“». У першому випадку хлопчик згадає про двох шрами від куль на черепі Кур'єра. У другому — опише життя на торговому посту і згадає Вероніку, натякнувши на можливу дружбу з нею. У третьому — опише протиборство Бика і Ведмедя над дамбою і третю силу — Світло з Вегаса, яка теж може включитися в боротьбу.

Завершальний етап Редагувати

« — Я подумую придбати твоє «ліки від головного болю». Скільки продаси?
— Тобі теж боляче думати?
»

— Хлопчик співчуває Кур'єру.

Давши три передбачення, хлопчик відмовиться говорити далі, пославшись на сильний головний біль. Кур'єру залишиться лише гадати над тим, як інтерпретувати отриману інформацію.

Примітки Редагувати

  • Пристрій на голові у хлопчика — блокатор психічних атак, дуже схожий на психонейтралізатор з Fallout".
  • Зробивши три передбачення, більше хлопчик нічого передбачати не буде.
  • Провісник говорить про можливості дружби з Веронікою, навіть якщо Кур'єр уже втратив можливість взяти її в супутники, погано висловившись про Братство Сталі або заслуживши в ньому погану репутацію.

Примітки Редагувати

  1. Назва квесту в "Fallout: New Vegas Official Game Guideen". 78-й квест згідно таблиці.
  2. Якщо Кур'єр — жінка, він звернеться до неї «мем».

Випадкова вікі