FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO3Gametitle-FO4Gametitle-FNV
Icon disambig
Здатність Друг тварин з'являється і в інших іграх.

« Звірі ніколи не нападають на своїх друзів, якщо тільки їм не загрожує небезпека або на них не нападають першими. Питання, хто саме в цьому світі є звіром, залишається відкритим. »

— Опис у Fallout

Друг тварин ЗШ|Помилки перекладуIcon sic (англ. Animal Friend) — здатність Fallout, Fallout 3, Fallout: New Vegas та Fallout 4. З цією здатністю тварини — тобто деякі нерозумні істоти — не нападають на гравця або навіть приходять до нього в бою на допомогу.

Fallout Редагувати

Звірі ніколи не нападають на своїх друзів, якщо тільки їм не загрожує небезпека або на них не нападають першими. Здатність діє на брамінів, койотів, собак, щурів, Кротощурів, свинокрысів радскорпионов.

Ця здатність не поширюється на пазурів смерті, богомолів, ФЕВ-мутантів Творця (кентаврів літунів), роботів і будь-яких розумних істот.

В офіційній локалізації Fallout ця здатність названа «Друг звірів».

Fallout 3 Редагувати

Після взяття першого рангу цієї здатності тварини на вас не нападають. Після взяття другого рангу вони навіть приходять до вас на допомогу в бою — але тільки не з іншими тваринами. Ця здатність діє тільки на собак, яо-гаєв, Кротощурів брамінів.

Точно так само, як і у Fallout, здатність не діє на мутованих комах (гігантських мурах, Радтарганів дутней), радскорпионів, болотників, кентаврів пазурів смерті.

Навіть при другому рівні здібності, собаки рейдерів або найманців «Кіготь» не будуть нападати на своїх господарів (але вони прийдуть на допомогу, якщо Самотній Подорожній б'ється з кимось іншим).

Корисність цієї здатності, за винятком гри ролі, вельми сумнівна, так як більшість супротивників у грі вона не діє. Собаки, Кротощуры і браміни не становлять суттєвої загрози ні для гравця, ні для інших супротивників навіть на початкових рівнях (за винятком гри на дуже складному рівні складності, в цьому випадку здатність не втрачає актуальності аж до подій Broken Steel і досягнення високого рівня). Здатність може бути корисною при зіткненні з яо-гаями, особливо в тунелях яо-гаєв, але яо-даі є не надто поширеними ворогами. На досить високих Рівень персонажа рівнях і яо-даі перестануть становити суттєву загрозу. Крім того, якщо гравець не підходить надто близько, тварини будуть у будь-якому випадку часто атакувати не-тварин при зіткненні.

Додаткові діалоги Редагувати

При наявності цієї здатності з'являється додаткова гілка діалогу з Батьком-коренем Лавром у Оазисе. Самотній Подорожній захопитися присутністю в локації великої кількості тварин, Лавр ж скаже, що безневинні створення прямують сюди дарами божества древенов і приходять зі всієї Пустки, щоб жити тут. На ділі ніяких тварин в Оазисі знайти не можна, але можна почути спів птахів.

Примітки Редагувати

Якщо гравець видалить цю здатність через консоль, то тварини будуть продовжувати діяти так, як ніби вона є.

Fallout: New Vegas Редагувати

Здатність впливає лише на толсторогів, геконів (крім вогняних), койотів, собак (також псів Легіону, собак НКР і сторожових собак Чортів), Кротощуров, брамінів, гігантських щурів і нічних мисливців. Другий рівень цієї здатності дозволяє залучити тварин на свою сторону в бою (тільки не в бою з іншими тваринами).

Додаткові діалоги Редагувати

Додаткові можливості Редагувати

  • У ході квесту «Ти відчуєш наближення» Кур'єр може поговорити з рейнджером біля входу в зал відвідувачів дамби Гувера і позичити у того собаку для виконання перевірки.
Perk wild wastelandНаступна інформація заснована на даних «Дикої Пустки» и не підтверджена основним каноном.
Perk wild wastelandКінець інформації, заснованої на даних «Дикої Пустки».

Примітки Редагувати

  • Іконка здібності в Fallout 3 і Fallout: New Vegas відрізняється від такої в Fallout. Зокрема, в останніх іграх у зайця більше немає додаткового вуха, очі і зуби, а також звичайна, а не перетинчаста, нога.
  • Під час виконання квестів у Гудспрингс при розбиранні між місцевими жителями і бандою Джо Кобба толстороги будуть атакувати супротивників гравця, а не тікати в страху.
  • Якщо атакувати легіонерів з собаками, то собаки атакують своїх господарів.
  • Хоча озерникта і вогненні гекони беруться в розрахунок для випробування Контроль над тваринами, на них не впливає ця здатність.
  • Корисність цієї здатності значно вище, ніж у Fallout 3, оскільки вона дозволяє уникнути боїв з нічними мисливцями, які можуть представляти небезпеку навіть для високорівневих персонажів.
  • Яо-гаєв з доповнення Honest Hearts ця здатність не діє.
  • Навіть з другим рангом цієї здатності тварини не будуть приходити на допомогу, якщо Кур'єр б'ється з членами племені Мертвої Коні.
  • Тварини заступятся навіть якщо є тільки один ранг здібності.
  • Якщо раптом виникне необхідність видалити цю здатність, необхідно спершу ввести в консолі команду — player.removeperk 00031db5, а потім — setenemy 5ff9f 1b2a4 1 1. 5ff9f — фракція Animal Friend, 1b2a4 — фракція Player Faction.

За лаштунками Редагувати

  • Іконка здібності є відсиланням на фільм «Харві» 1950 року.
  • На іконці здібності Fallout, на відміну від наступних ігор, у зайця три вуха і три очі.