Fandom

Архіви Fallout

Древени

Перенаправлено з Древены

6206статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
Gametitle-FO3.png

Древени (англ. Treeminders) — культ мешканців Оазиса, зустрічається в Fallout 3.

Історія Редагувати

Засновником культу або, точніше, його центром, можна вважати мутанта Харольда[1]. Спочатку зовні він більше нагадував гуля. У 2241 ріку нього з голови росло невелике деревце, яке він називав те Бобом, то Гербертом. До 2277 рікі навіть раніше це дерево виросло настільки, що Харольд не зміг рухатися і так і залишився стояти на одному місці. Дерево пустило коріння, збільшилася в розмірах і стало давати насіння. Все, що він міг робити — моргати, дивитися в різні боки, відкривати рот і розмовляти. Як раз в цей час або раніше на Харольда набрів молодий чоловік. Перейнявшись долею, але не зрозумівши його людську суть, цей чоловік став поклонятися Харольду-Херберту-Бобу, взявши собі ім'я Батько-корінь Лавр. Харольд не міг пояснити Лавру, що сам є звичайною людиною, укладеними в дерево.

Через рік на Оазис натрапила Мати-крона Береза, на якій одружився Лавр, а пізніше — Провидиця Бузок. Хоча спочатку Лавр не довіряв їй, але Береза переконала його дозволити Бузку увійти, про що він навряд чи пошкодував.

Поступово навколо Харольда утворився цілий ліс дерев, в якому Древени влаштували невелике поселення. З часом в Оазисі з'явилися і інші мешканці.

Опис Редагувати

Мешканці називають себе древенами. Щоб стати одним з них, потрібно пройти Обряд Очищення, випити приготований Провидицею Бузком Сік з Очищення Чаші, поговорити в Гаю з Харольдом, а потім вивчитися у Батька-кореня Лавра усього, що відомо про Оазисі, і тому, як зберегти його в таємниці, а також відмовитися від використання будь-якої техніки. Самі Древени її зневажають, але, щоб захищати Оазис, їм все одно доводиться носити з собою зброю.

Структура суспільства і ієрархія Редагувати

У древенов своєрідні імена, перша частина їхніх імен — це роль серед древенов:

  • Батько-корінь і Мати-крона — ті, хто створили і підтримують закони Великого;
  • пагони і бруньки — молодші з древенов, вони тільки вчаться життя в Оазі;
  • провидці — цілителі і ясновидці;
  • стовбури і гілки — це зберігачі, що піклуються про безпеку Оазису.

Представники Редагувати

  • Батько-корінь Лавр • Хоче, щоб Оазис перестав розширюватися, інакше до нього і Древобогу Харольду залучиться дуже багато уваги, що поставить Оазис під загрозу. Перший з древенов, він заснував Оазис як поселення. Він дуже любить свою дружину, Матір-крону Березу, але в останні роки вони усе більше сваряться, так як кермо правління належать рівною мірою обом.
  • Мати-крона Береза • Дружина Батька-кореня Лавра. Вона дорівнює з ним в правах, так як ще давно було встановлено: Батько-корінь і Мати-крона рівні. Завжди сперечається з ним і хоче, щоб Самотній Подорожній змастив серце Харольда маззю для прискорення росту. Вона вважає, що таким чином життя повернеться у Пустку. Познайомилася з Лавром через рік після того, як той прибув в Оазис.
  • Провидиця Бузок • цілителька, лекарша. Всіма руками за те, щоб про Оазисі стало відомо всьому людству. Вважає Харольда Богом. Створила мазь, прискорює ріст і виявила сік, що уповільнює зростання. Врятувала Стовбура Клена від смерті, коли той був дуже серйозно поранений кігтями смерті. Її батько теж був цілителем, і у нього була величезна кількість книг з дерев, трав та інших рослин. Пізніше Бузок почула про Оазисі, шукала його протягом десятиліть і прожила там останніх п'ятнадцять років (на 2277 рік). Була третьою людиною, яка прийшла в Оазис. Лавр був спочатку проти, але Береза вмовила його залишити Бузок і зробити її древеном. Береза, Лавр і Бузок — творці Обряду Очищення, через який Самотньому Подорожньому доводиться проходити при вході в Оазис.
  • Стовбур Клен • Зберігач. Раніше — Ізгой Братства Стали. Одного разу Клен разом з невеликою групою перебував у пошуку технологій, як раптом на них напали кігті смерті. Всі, крім Клена, загинули, а сам він був серйозно поранений. По щасливою випадковості Клена знайшов торговий караван. Його відвели до Провидиці Бузку, і та вилікувала його. Коли він прибув в Оазис, Батько-корінь Лавр і Мати-крона Береза прийняли його, як рідного сина, за що той їм вдячний. Стовбур Клен жалкує, що мало кому вдасться побачити таку красу — Оазис. Не вважає Харольда богом, але розуміє, що той на щаблі вище більшості інших створінь Пустки.
  • Стовбур Кипарис • Зберігач. У нього можна отримати ключ від печер Оазису, де знаходиться серце Харольда. Він погано ставиться до того, що Батько-корінь Лавр і Мати-крона Береза багато сваряться. Раніше жив у Пустки, безцільно проводячи час. Коли Кипарис знайшов Оазис, він зрозумів, що це воистинну святе місце, і Батько-корінь Лавр дозволив йому залишитися.
  • Гілка Липа • Зберігач. Проти поширення Оазису. Як і Стовбур Кипарис, теж раніше жила в Пустки.
  • Гілочка Верба • Дочка Батька-кореня Лавра і Матері-крони Берези. Народилася в Оазисі і, мабуть, краще за всіх розуміє Харольда. Називає його кращим другом. Коли їй сняться страшні сни, вона спить поруч з Харольдом, щоб їй не було страшно. І вони завжди розповідають один одному про свої думки і страхи. Якщо успішно пройти перевірку навичкау «Красномовство» або здібність «Вічне дитя», вона розповість, що Харольд шалено боїться вогню.
  • Літун • Коли був вигнаний древенами з Оазису, тепер мешкає в будівлі церкви Диккерсона.

Також у печерах Оазису можна знайти тіло мертвого древена.

Поява Редагувати

Древени з'являються тільки в Fallout 3.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. На відміну від попередніх ігор, в Fallout 3 Гарольд названий Харольдом.

Випадкова вікі