FANDOM

Gametitle-FNV LR

Драй-Велс (англ. Dry Wells) — локація Lonesome Road, доповнення до Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Відкривається після бомбардування ракетами Легіону.

Можна потрапити, скориставшись перекинутим човном у Коттонвуд-Коув.

В локації є світні гулі — бійці, опромінені війська Легіону, що мають характеристики регенерації мічених та Гай Магнус, який має унікальну броню 87-го племені.

Цікаві знахідки Редагувати

  • Серед руїн, на узбіччі дороги можна знайти кілька контейнерів з патронами/аптечками. В них міститься величезна кількість патронів та інших корисностей.
  • По ліву сторону на виступі гори під залізним остовом будинку знаходиться ящик зі зброєю, в якому можна знайти записку «Зниклий» вантаж, в якій йдеться про знайдену партію китайських гранатометів «Червона перемога», а також й сам гранатомет.
  • В кінці локації на уступі з правого боку можна знайти силову броню Т-51b.

Заметки Редагувати

  • За словами Улісса, це місце було табором його племені, Косоплетів.
  • Рівень радіації в кратері, створеному ядерним вибухом, досягає 325 радів в секунду.
  • За вбивство гулей-легіонерів падає репутація у Легіона.
  • На одному з будинків є силует захопленого вибухом легіонера, аналогічний такому ж у Кур'єрській Милі.
  • Дивні хмарочоси розташовуються на кручах вище локації, хоча вище за течією Колорадо немає жодного великого міста.

Поява Редагувати

Драй-Велз з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasLonesome Road.

За лаштунками Редагувати

  • Якщо скористатися консольною командою tmm 1, локація з'явиться на карті Мохаве, і туди можна буде швидко переміститися, не бомбардуючи Легіон.

Галерея Редагувати

Шаблон:Navbox Локации Fallout: New Vegas