FANDOM

Gametitle-FO3

Дослідний термінал (англ. Research Terminal) — один з декількох терміналів на заводі «Ядер-колу Fallout 3.

Опис Редагувати

Термінали містять звіти про роботу над створенням квантової ядер-коли і про проблеми, що супроводжували цей процес. Після стандартної процедури ідентифікації пристрою в мережі («Server 3») відкривається меню з декількома записами.

Запису Редагувати

Загальна оголошення Редагувати

Transcript

Корпорація «Ядер-кола» з гордістю оголошує всім співробітникам, що перші партії нашої «квантової ядер-коли»® вже на шляху до роздрібним підприємствам Вашингтон, округ Колумбія! Ця експериментальна маркетингова програма є кульмінацією трирічних зусиль по розробці і просуванню на ринок освіжаючого смаку «квантової». Вітаємо всіх працівників з відмінною роботою!

Звіт про роботу над квантової 0067 Редагувати

Transcript

Учасники експерименту «Квантова ядер-кола» добре оцінили змінений смак напою і новий ізотоп. Зафіксовані такі побічні ефекти: 3 випадки запаморочення, 1 випадок нудоти, 1 випадок порушення зору. Враховуючи, що контрольна група складалася з 50 чоловік, ми вважаємо, що таке число випадків припустимо, і даємо добро на серійне виробництво продукту.

Новий смак на порозі! Редагувати

Поява Редагувати

Дослідний термінал з'являється тільки у Fallout 3.