FANDOM

Gametitle-FO3

Дослідний термінал (англ. Research Terminal) — один з декількох терміналів на заводі «Ядер-колу Fallout 3.

Опис Редагувати

Термінали містять звіти про роботу над створенням квантової ядер-коли і про проблеми, що супроводжували цей процес. Після стандартної процедури ідентифікації пристрою в мережі («Server 3») відкривається меню з декількома записами.

Запису Редагувати

Загальна оголошення Редагувати

Transcript

Корпорація «Ядер-кола» з гордістю оголошує всім співробітникам, що перші партії нашої «квантової ядер-коли»® вже на шляху до роздрібним підприємствам Вашингтон, округ Колумбія! Ця експериментальна маркетингова програма є кульмінацією трирічних зусиль по розробці і просуванню на ринок освіжаючого смаку «квантової». Вітаємо всіх працівників з відмінною роботою!

Звіт про роботу над квантової 0067 Редагувати

Transcript

Учасники експерименту «Квантова ядер-кола» добре оцінили змінений смак напою і новий ізотоп. Зафіксовані такі побічні ефекти: 3 випадки запаморочення, 1 випадок нудоти, 1 випадок порушення зору. Враховуючи, що контрольна група складалася з 50 чоловік, ми вважаємо, що таке число випадків припустимо, і даємо добро на серійне виробництво продукту.

Transcript

На прикладі першої тестової групи видно, що ізотоп CE772 надто шкідливий для здоров'я людей. Нам доведеться розпустити цю групу, оскільки вони відмовляються далі брати участь в експерименті. У групі зафіксовано 4 летальних результату, 12 випадків серйозних порушень роботи внутрішніх органів, 32 випадки радіаційних опіків нутрощів. Такі результати явно неприйнятні, і ми рекомендуємо використовувати інший ізотоп (наприклад, CE774 або UR993).

Transcript

Використання ізотопу CE770 призвело до катастрофічного провалу. У всіх випробовуваних були зафіксовані серйозні порушення роботи внутрішніх органів, що призвели до смерті протягом трьох днів після прийому всередину досліджуваного продукту. Ми рекомендуємо негайно знищити контейнер A32 і перейти до використання ізотопу CE772. Будь ласка, направте сім'ям членів контрольної групи стандартні упаковки «Ядер-співчуття» з фруктами і сирами.

Новий смак на порозі! Редагувати

Transcript

Увазі всіх співробітників Корпорації «Ядер-кола»

Ми щасливі оголосити, що НИиР закінчив роботу над «Формула «чистої ядер-коли»чистого ядер-колою»! Ми змогли змінити зовнішній вигляд ядер-коли, залишивши незмінним її чудовий смак, і все це з мінімальними людськими втратами. Ми плануємо незабаром передати продукт у Відділ маркетингу для розробки дизайну пляшки та проведення рекламних заходів. Від імені всіх співробітників Відділу наукових досліджень і розробок дякуємо вам за підтримку!

Поява Редагувати

Дослідний термінал з'являється тільки у Fallout 3.