FANDOM

Gametitle-FO4.png
Ця сторінка містить список всіх доповнень в Fallout 4.
  • У цій статті наведено лише короткий опис об'єктів. Більш детальна інформація міститься у відповідних статтях.
  • Стаття з тематики доповнень в інших іграх серії Fallout: «Доповнення».
  • Щоб ознайомитися з іншою інформацією за тематикою Fallout 4, перейдіть на «Портал:Fallout 4».

Automatron Редагувати

Fallout 4 Automatron add-on packaging.jpg
Icon disambig.svg
Основна стаття:

Automatron

Перше офіційне доповнення до Fallout 4. Було випущено на всіх підтримуваних платформах 22 березня 2016 року.

« Таємничий Механіст кидає на Співдружність армію злих роботів. Винищуючи і збираючи їх деталі, можна створити свого власного робота-супутника. У розпорядженні будуть сотні модифікацій: кінцівки, броня, здібності і зброя. Можна змінювати колір корпусу і голос роботів. Потрібно 15-й рівень або вище. »

Bethesda Studios Twitter

Wasteland Workshop Редагувати

Fallout 4 Wasteland Workshop add-on packaging.jpg
Icon disambig.svg
Основна стаття:

Wasteland Workshop

Друге офіційне доповнення до Fallout 4. Було випущено на всіх підтримуваних платформах 12 квітня 2016 року.

« Wasteland Workshop дозволить гравцеві захоплювати живих мешканців пустки, від рейдерів до пазурів смерті, і організувати своєрідний гібрид зоопарку і бійцівської ями. Крім того, додаток включає в себе різні поліпшення для поселень. »

Far Harbor Редагувати

Fallout 4 Far Harbor add-on packaging.jpg
Icon disambig.svg
Основна стаття:

Far Harbor

Третє офіційне доповнення до Fallout 4. Було випущено на всіх підтримуваних платформах 19 травня 2016 року.

« Останній Вцілілий візьметься за нову справу детективного агентства Валентайна і відправиться на пошуки юної дівчини і таємничої колонії синтів. Він пройде від узбережжя Мейн до таємничого острова Фар-Харбор, де високий рівень радіації зробив фауну ще більш небезпечною. Останньому Вцілілому належить зіграти свою роль в конфлікті між синтами, Дітьми Атома і місцевими жителями. Чи зуміє він встановити мир в Фар-Харборі — і якою ціною? »

Contraptions Workshop Редагувати

Fallout 4 Contraptions Workshop add-on packaging.jpg
Icon disambig.svg
Основна стаття:

Contraptions Workshop

Четверте офіційне доповнення до Fallout 4. Буде випущено на всіх підтримуваних платформах 21 червня 2016 року.

« Сортувальні машини! Складальні машини! Будівельні машини! У Fallout 4 Contraptions ви зможете використовувати конвеєрні стрічки, комплекти лісів, набори для доріжок і навіть логічні елементи, щоб зводити складні і незвичайні конструкції для поліпшення поселень в Пустці. На додаток Contraptions Workshop включені також такі новинки, як ліфти, теплиці, складські комплекти, феєрверки, манекени і багато іншого! »

Анонс на офіційному сайті після E3

Vault-Tec Workshop Редагувати

Fallout 4 Vault-Tec Workshop add-on packaging.jpg
Icon disambig.svg
Основна стаття:

Vault-Tec Workshop

П'яте офіційне доповнення до Fallout 4. Буде випущено на всіх підтримуваних платформах в липні 2016 року.

« Побудуйте світле майбутнє під землею, використовуючи новітні інструменти Vault-Tec Workshop. Створіть велике Притулок і залучайте до нього нових жителів. Використовуйте довоєнні виробничі комплекти з меблями, освітленням і декором в ностальгійній стилі ретро. У нових перукарнях і салонах пластичної хірургії ви зможете навіть міняти зовнішній вигляд мешканців Притулку. І як кожен справжній Доглядач, проводите схвалені корпорацією «Волт-Тек» експерименти над жителями, щоб з'ясувати, яким повинен бути ідеальний громадянин нового суспільства. Інструменти «Волт-Тек» вам дав — тепер справа за вами! »

Анонс на офіційному сайті після E3

Nuka-World Редагувати

Fallout 4 Nuka-World add-on packaging.jpg
Icon disambig.svg
Основна стаття:

Nuka-World

Шосте офіційне доповнення до Fallout 4. Буде випущено на всіх підтримуваних платформах в серпні 2016 року.

« Відправляйтеся в «Ядер-Світ», величезний парк розваг, який став рейдерської цитаделлю, де панує беззаконня. Досліджуйте абсолютно нову область, на великих просторах якої знайшлося місце і для секторів — таких, як «Сафарі», «Суха ущелина», «Дитяче королівство» і «Галактика». Очоліть банди смертоносних рейдерів і поведіть їх на захоплення поселень. Підкоріть Співдружність своїй волі! У доповненні Nuka-World вас чекають нові завдання, угруповання рейдерів, зброя, істоти і багато іншого! Приємної подорожі! »

Анонс на офіційному сайті після E3

"High Resolution Texture Pack" Редагувати

FO4 Banner High Resolution Texture Pack.jpg
Icon disambig.svg
Основна стаття:

High Resolution Texture Pack

Сьоме (останнє) офіційне доповнення до Fallout 4. Було випущене тільки для платформи ПК 06 лютого 2017 року.

« Подивіться на Пустище по-іншому з офіційним набором текстур з високою роздільною здатністю для для Fallout 4! Весь ігровий світ — від зруйнованих будівель в Лексінгтоні до берегів Фар-Харбору — виглядатиме більш детальніше. »

Опис в Steam

Випадкова вікі