FANDOM

Gametitle-FO3
Ця сторінка містить список всіх доповнень в Fallout 3.
  • У цій статті наведено лише короткий опис об'єктів. Більш детальна інформація міститься у відповідних статтях.
  • Стаття з тематики доповнень в інших іграх серії Fallout: «Доповнення».
  • Щоб ознайомитися з іншою інформацією за тематикою Fallout 3, перейдіть на «Портал:Fallout 3».

Operation: Anchorage Редагувати

FO3 Operation Anchorage banner
Icon disambig
Основна стаття: Operation: Anchorage

Перше офіційне доповнення до Fallout 3. Було випущено: PC/Xbox 360 — 27 січня 2009 року; PS3 — 1 жовтня 2009 року.

« Гравець отримує аварійний сигнал від Ізгоїв. Він повинен дістатися до їх бази та сісти в спеціальний симулятор. Головне завдання в симуляції — звільнити Аляску від китайців. Особливістю даної місії вважається обмеження кількості боєприпасів, а також стандартних "пігулок". Зброя і броня не зношується, а відновити здоров'я можна тільки в певних місцях, або у лікаря. Також на завдання тепер можна брати невеликий загін обраних на базі солдат (або роботів). »

The Pitt Редагувати

FO3 The Pitt banner
Icon disambig
Основна стаття: The Pitt

Друге офіційне доповнення до Fallout 3. Було випущено: PC/Xbox 360 — 24 березеня 2009 року; PS3 — 1 жовтня 2009.

« Гравець отримує аварійний сигнал від людини на ім'я Вернер. Після знаходження Вернера, той попросить про те, щоб проникнути в місто Пітт. Але головна задача: врятувати рабів. Вам вирішувати як це зробити ... »

Broken Steel Редагувати

FO3 Broken Steel banner
Icon disambig
Основна стаття: Broken Steel

Третє офіційне доповнення до Fallout 3. Було випущено: PC/Xbox 360 — 5 травня 2009 року; PS3 — 24 вересня 2009.

« Це доповнення дозволяє продовжити гру після закінчення основного сюжету, а також збільшує максимальній рівень персонажу гравця і додає нові досягнення, перки та предмети. »

Point Lookout Редагувати

FO3 Point Lookout banner
Icon disambig
Основна стаття: Point Lookout

Четверте офіційне доповнення до Fallout 3. Було випущено: PC/Xbox 360 — 23 червня 2009 року; PS3 — 8 жовтня 2009.

« Доповнення дає можливість відправитися в заболочене гирло Потомаку, територію довоєнного парку штату МерілендПойнт-Лукаут. Основна сюжетна лінія Point Lookout пов'язана з конфліктом між одиноким гулем Десмондом Локхартом і містичним культом, популярним серед місцевих дикунів. »

Mothership Zeta Редагувати

FO3 Mothership Zeta banner
Icon disambig
Основна стаття: Mothership Zeta

П'яте офіційне доповнення до Fallout 3. Було випущено: PC/Xbox 360 — 3 серпня 2009 року; PS3 — 8 жовтня 2009.

« Киньте виклик ворожим інопланетним викрадачам і пробийте собі шлях з космічного корабля Зета, що знаходиться на орбіті Землі »

Випадкова вікі