FANDOM

Gametitle-FO4

Домашні роботи Хестера (англ. Hesters Consumer Robotics) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Будинок, в якому до війни знаходився магазин побутових роботів. У нього можна потрапити через головний вхід (веде в колишній торговий зал), через бічні двері (складське приміщення) або люк на даху (на другий поверх складського приміщення; потрапити на дах можна, забравшись на уламки біля кута будівлі, або пройшовши через старий поїзд метро від медцентру Массачусетс-Бей).

Зовні локацію патрулюють два неагресивних робота: Містер Помічник і протектрон, охороняючи локацію від кількох диких гулей. Всередині безліч відключених Містерів Помічників, які при зломі і активації вороже налаштовані до Вцілілий. Перед вітринами, на яких стоять роботи, є кнопки «Розкажи детальніше», натискання яких також призведе до активації Містерів Помічників. Крім того відтворюється запис, в якій розповідається про переваги представлених моделей в побуті і рекламується сам магазин.

У складському приміщенні знаходиться два протектрона, штурмотрон і робот-охоронець. Всі вони вимкнені, але при наближенні Вижив активуються і нападають. Не активується тільки робот-охоронець, якого при наявності спроможності «Експерт по роботехніці» можна зламати і, спровокувавши, змусити битися з іншими роботами.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Реакція напарників Редагувати

При вході в будівлю з центрального входу: Кодсворт: «Дивлюся я на це і згадую довоєнні часи. Напевно, тоді я занадто багато сприймав як належне...»

Примітки Редагувати

  • Містер-Помічник воліє патрулювання біля бічного входу, тоді як протектрон віддає перевагу центрального входу.
  • Біля центрального входу лежать в засідці кілька гулей. Запримітивши Вижив або його супутника, гулі насамперед атакують протектрона.
  • Містер-Помічник, який охороняє зовні вхід в складське приміщення може бути сильно пошкодженим на момент виявлення Вижив. У нього можуть бути відсутніми маніпулятори та сенсори. При спробі вступити в контакт буде відповідати стандартними фразами.

Поява Редагувати

Будівля «Домашні роботи Хестера» з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати