FANDOM

Док Мітчелл (англ. Doc Mitchell) — персонаж Fallout: New Vegas, лікар у Гудспрінгс, вилікував Кур'єра після нападу Бенні і банди Джесапа.

Біографія Редагувати

Доктор Мітчелл народився у Сховищі 21. Його дитяче прізвисько було «Клякса», дане йому за велику родиму пляму на сідниці. По всій видимості, у двадцять першому він і отримав медичну освіту. Після відкриття Сховища 21 в 2275 док Мітчелл покинув його і став подорожувати і лікувати людей. Пізніше він повернувся у Сховище, одружився і збирався відправитися до Каліфорнії, але через смерть дружини вирішив залишитися в Гудспрінгс.

У 2281 Док живе один у власному будинку в Гудспрінгс. Він як і раніше працює лікарем, в основному лікує співгромадян, постраждалих від укусів геконів. До нього робот Віктор приніс непритомного Кур'єра, після двох вогнепальних поранень у голову.

Образ дока Мітчелла Редагувати

Док Мітчелл — талановитий лікар і добра безкорислива людина з простим почуттям гумору. Вилікуваний Кур'єр може забрати будь-які речі з дому доктора. Але навіть щедрість доброго доктора має свої межі: він ні за що не стане витрачати медичні препарати марно.

Док Мітчелл в Fallout: New Vegas Редагувати

Доктор Мітчелл — перша людина, яку бачить Кур'єр, прийшовши до тями. Він розповідає, як вилікував Кур'єра і вийняв весь свинець з його голови. Потім доктор перевіряє здоров'я свого пацієнта на «Віт-О-Матік» і проводить кілька психологічних тестів, зміст яких йому, втім, не цілком зрозумілий. Більше за звичкою, ніж з потреби, доктор заповнює медичну картку, повертає Кур'єру його речі і дарує Піп-Бой 3000, який йому самому більше не потрібен, і Комбінезон Сховища 21 (якщо Кур'єр жіночої статі, то Мітчелл віддає їй костюм своєї померлої дружини). Наостанок док радить Кур'єру поговорити з Санні Смайлс і Віктором. Також Кур'єр може випросити (Красномовство 30 або Медицина 30) у свого рятівника 3 стимулятора. Надалі Мітчелл стане лікувати Кур'єра тільки за кришки, а також продавати ліки.

Пізніше Кур'єр може отримати у доктора стимулятори і випросити на додачу (Медицина 30) докторські саквояжі для жителів Гудспрінгс, або виманити обманом (Медицина 25), купити або викрасти ті ж медпрепарати для банди Джо Кобба. Також доктор з лазерним пістолетом захищає Гудспрінгс від підривників.

Про доктора Мітчелла можна поговорити з його давніми знайомими: Сарою Вайнтроб у Сховищі 21 і Майклом Анджело в його майстерні на Стріпі.

Доку Мітчеллу не приділяється уваги в кінцівці гри, але про долю Гудспрінгс розповідає саме він.

Репліки Дока Мітчелла Редагувати

Після того, як Кур'єр пройде тестування на «Віт-О-Матік» і гравець вибере його характеристики SPECIAL, док Мітчелл вимовляє репліку, яка залежить від того, чи є у Кур'єра характеристики з високим або низьким значенням. Він звертає увагу тільки на щось одне.

  • Немає високих або низьких характеристик: Отже, всі показники в нормі, не більше і не менше. Але після того, що з тобою сталося, це не може не радувати.
  • Висока сила: Треба ж, хтось не побоявся з тобою зв'язуватися! Та тебе можна на кігтя смерті з рогатиною випускати.
  • Високе сприйняття: Повз тебе навіть миша не прослизне. Шкода, тебе не було поруч, коли я ключі загубив.
  • Висока витривалість: Я думаю, це пояснює, як тобі вдалося вижити. Така міцна статура.
  • Висока чарівність: На твою чарівність кулі вже точно ніяк не вплинули.
  • Високий інтелект: Нічого собі. Кулі, схоже, проробили тобі пару зайвих звивин!
  • Висока спритність: Мало хто після вогнепального поранення може встати з ліжка і почати бігати як ні в чому не бувало. Я б сказав, ти у нас унікум.
  • Висока удача: У тебе така удача, що я розуму не прикладу, як це кулі не розвернулися і не втекли назад в ствол.
  • Низька сила: Це серйозна атрофія, навіть для того, хто стільки пролежав у ліжку. Дивно, що ти взагалі можеш рухатися.
  • Низьке сприйняття: Так, я не окуліст, але, по-моєму, треба підібрати тобі окуляри, поки ти ще тут.
  • Низька витривалість: Як так може бути? Тебе і вітерець здуває, а пара куль тобі дарма. Магія, напевно.
  • Низька чарівність: Схоже, лобові частки пошкоджені.
  • Низький інтелект: Вибач, синку/малятко. Я дуже старався вилікувати твою голову. Мабуть, щось все ж упустив.
  • Низька спритність: Поганенько у тебе з координацією, може, часу мало пройшло ... Подумай щодо лікувальної фізкультури.
  • Низька удача: Нічого не розумію! Схоже, з усіх чортових щасливчиків Нью-Вегаса ти головний щасливчик, а тестер що показує ...

Якщо Кур'єр під час першого психологічного тесту буде вибирати «жорстокі» репліки, такі як «Удар», «Руйнування», «Колота рана», «Живий щит», док помітить: «Хм. Іноді з таких тестів дізнаєшся про себе більше, ніж хотілося б. Здається мені, це не дуже-то приємно. Зате ти, може бути, дещо зрозумієш щодо своєї нинішньої ситуації ».

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Одяг польового робочого Лазерний пістолет Енергетичні батареї

Виснажена мала енергетична батарея

Нотатки Редагувати

  • Док Мітчелл перед тим, як провести психологічне тестування Кур'єра, вимовляє фразу «Чи всі собаки у тебе гавкають», через яку отримав своє прізвисько Нелай Нунан, божевільний старий з Новака.

Поява Редагувати

Док Мітчелл з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі