FANDOM

Gametitle-FNV OWB

Доктор Каліс, в грі вказаний як Д-р Каліс (англ. Dr. Atatürk) — мертвий персонаж Old World Blues, доповнення до Fallout: New Vegas.

Історія Редагувати

Доктор Каліс був старшим науковцем у дослідному комплексі X-13 під проводом Доктора 0 у Великий Горі. Єдине, що про нього відомо, можна почерпнути з терміналів у вищевказаній локації.

Він попросив Капітана Хамма — главу охорони Великої Гори — доставити электрокнуты для приборкання нічних мисливців, ставали агресивніше день від дня. Зрештою, судячи з усього, він спробував впоратися з нічними мисливцями самостійно, що коштувало йому життя. Його все ще одягнений в халат скелет можна виявити лежачим зовні лігва мисливців. Також можливо, що ця подія спричинила втечу нічних мисливців та подальшу загибель більшості вчених Великої Гори і втечі касадорів.

Доктор Каліс вважався всіма мертвим і колеги згадували про нього з презирством, їх негативні коментарі розкидані в терміналах по всьому комплексу.

Якщо запитати Доктора Бороуса, навіщо він створив нічних мисливців, той заявить, ніби Каліс спровокував його на суперечку зростити гірських левів, орлів і кондорів, що тим чи іншим чином призвело до з'єднання койотів з гримучими зміями.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
SkeletonHead
Розірваний костюм вченої

Примітки Редагувати

  • Його череп насправді є предметом одягу і якщо прибрати його за допомогою консолі, особа виявиться виглядає лякаюче особою гуля з чорно-червоною шкірою і зеленим ротом.
  • Через механіку движка його кінцівки будуть кровоточити і можуть бути відрізані гравцем. Якщо відтягнути тіло і сподобатися краще, можна помітити, що голова насправді не приєднана до тулуба (хребта немає), але веде себе як нормальна.
  • Якщо оживити його і спробувати поговорити, ніяких цікавих реплік крім звичайного Привіт-Поки від нього не вдасться почути.

Поява Редагувати

Доктор Каліс з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasOld World Blues.

Галерея Редагувати