FANDOM

Gametitle-FO3 OA

« Вітаю з прибуттям в штаб. Бої йдуть зараз гарячі, ось ліки. Я — доктор Адамі, заходь, якщо тебе треба буде поштопать. »

— Адамі вітає Самотнього Подорожнього

Доктор Едріен Адамі (англ. Doctor Adrienn Adami) — персонаж Operation: Anchorage, доповнення Fallout 3.

Опис Редагувати

Польовий лікар Адамі з багаторічним досвідом за плечима зайнята введенням ліків (зазвичай це психо) пораненим і психічно нездоровим солдатам армії США медичної наметі, незважаючи на завантаженість роботою і невелику стурбованість. Дослідження в голодиске показують її розбіжності між її удаваною і реальною персоною, оскільки її запису вплутують генерала Чейза у скандал про дачу наркотиків солдатам з хімікатами, досліджуваних у фармацевтичній компанії Чейза[1].

Адамі знаходиться в медичній наметі в польового штабу і готова в будь-який момент надати Самотньому Подорожньому безкоштовну медичну допомогу. При першій зустрічі з Подорожнім під час виконання ним квесту «Підготовка настання» Адамі привітає його з прибуттям в штаб і вручить 5 доз «ліки».

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Одяг хірурга Пусток

Цитати Редагувати

  • «Зараз ми тебе піднімемо на сто відсотків, йде? Дядька Сема ти потрібен на полі бою, потерпи трохи».
  • «Знову ти? Ну добре хоч на ногах, а не на мішку для трупів. А тепер спокійно, я приведу тебе в порядок.

Поява Редагувати

Доктор Адамі з'являється тільки у доповненні до Fallout 3Operation: Anchorage.

Примітки Редагувати