FANDOM

« Я вже прийняв багато важких рішень з тих пір, як я зайняв цей пост. Але жодне з них не було таким важким як це. Ти наш порятунок, і ти ж — наша загибель. Мені дуже шкода. Ти — наш герой ... але тобі доведеться піти. »

— Доглядач Джейкорен

Доглядач (в концепт-арте він підписаний як «Overseer Jacoren» — «Доглядач Джейкорен») — персонаж Fallout, доглядач Сховища 13.

Опис Редагувати

Слідуючи експерименту Сховищ, Доглядач повинен був утримувати Сховище 13 закритим протягом 200 років, проте поломка єдиного водяного чіпа змусила його внести поправки в початковий план і відправити назовні декількох жителів на пошуки заміни.

Відомо про трьох жителів, що вийшли назовні — це Ед (причому його вигнали ще до поломки), Таліус і Виходець із Сховища, який домігся найбільших успіхів. Він зумів розшукати новий чіп в 2162. Але під загрозою вторгнення армії Творця, Доглядач відправив Вихідця на знищення військової бази і Творця, а потім і зовсім вигнав його, побоюючись, що той може вмовити людей покинути Сховище і поставити тим самим експеримент під загрозу зриву.

Незважаючи на вигнання, в Пустку разом з ним пішло багато людей. Доглядач намагався зупинити їх, проте його звинуватили в тому що люди покинули Сховище й він був засуджений до смерті.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Комбінезон Сховища 13 Мініган — 2 шт.[1]

Смерть Редагувати

Якщо у вашого персонажа є особливість «Криваве місиво», титул «Берсерк» або у нього низька карма, то відразу після виключення Виходець вихоплює свій пістолет і вбиває Доглядача. Ця смерть є однією з найбільш видовищних смертей в грі. Але є можливість вбити Доглядача і при звичайних умовах — для цього достатньо відразу ж натиснути клавішу А (гаряча клавіша «Attack») і вбити його в бойовому режимі. Також можна не вбивати Доглядача і в покроковому режимі, не завершуючи бою, покинути локацію, і тим самим продовжити гру на деякий час.

Сюжет Fallout 2 розкриває, що Доглядач помер після того як безліч людей покинули Сховище, вирішивши піти за вигнаним Вихідцем. Мартін Фробішер розповідає, що після того як ці люди покинули Сховище, Доглядач був відданий суду і страчений за цю подію. Після чого посаду Доглядача Сховища 13 була скасована, а адміністративні функції став виконувати суперкомп'ютер.

Розкажи про ... Редагувати

Питання Відповідь
Водяний чіп, Вода, Чіп Це найважливіша деталь нашої системи водоочищення. Без неї ми скоро залишимося без питної води.
Сховище, Сховище 13, Сховище-13 Це наш дім. Ми всі помремо без нього. Якщо ми будемо як слід про нього піклуватися, він простоїть ще дуже довго.
Війна Це було жахливо. Я сподіваюся, що ми засвоїли урок і більше цього не зробимо.
Зовнішній світ Звідки мені знати? Я ледь справляюся з тим, що відбувається тут! Думаю, тобі належить це з'ясувати самостійно.
Бібліотека, Лікування, Медик, Доглядач На це у нас немає часу!

Цікаві факти Редагувати

  • Поки Доглядач сидить на своєму робочому місці, він безсмертний. У нього можна вистрілити, і з'явиться повідомлення про нанесену шкоду, проте у нього буде постійно 30/30 ОЗ. Він буде при цьому відстрілюватися з двох турелей з мініганом. Таким же чином він буде захищатися у фінальному відеоролику, якщо Виходець вступив в Єдність;
  • Якщо Виходець із Сховища убив одного з жителів Сховища (наприклад, офіцера), то при спробі розмови зі Доглядачем той атакує Вихідця мініганом і завдасть 250 одиниць шкоди;
  • Виходець із Сховища може попросити у Доглядача додаткове спорядження для пошуків водяного чіпа, і той дасть 48 10-мм патронів і 2 стимулятора.

Поява Редагувати

Доглядач з'являється в Fallout і згадується в Fallout 2 і Біблії Fallout.

За лаштунками Редагувати

По закінченні квесту «Проблеми на домашньому фронті» (Fallout 3) Амата дослівно повторює фразу, яку сказав Доглядач Джейкорен після розгрому супермутантів: «Ти — наш герой ... але тобі доведеться піти».

ГалереяРедагувати

Примітки Редагувати

  1. Тільки на робочому місці

Випадкова вікі