FANDOM

Gametitle-FO3

« Я зазвичай тусуюся з Добряком. Він не такий вже й поганий хлопець. Його треба було бачити, коли він тільки прийшов. Оптимізм зашкалював. І... у мене просто не вистачило духу все йому відразу викласти, розумієш? Наскільки тут насправді все хреново. Все це дізнаються раніше або пізніше. »

Кімба

Добряк ЗШ#Fallout 3|Помилки перекладуIcon sic (англ. Pappy) — персонаж Fallout 3, житель Великого Міста.

Опис Редагувати

Добряк раніше жив у Літл-Лемплайте і прийшов звідти разом із Лютик. Він був натхнений майбутньої йому новим життям в новому Великому Місті, де їм слід жити разом і часто говорив про це Лютик. Однак прийшовши в саме місто вони обидва були розчаровані — зустрівши напівзруйноване поселення, регулярно піддається набігам работоргівців і супермутантів, Жовтець кинула Добряка, обізвавши його брехуном і стала зустрічатися з Сполохом, ставши більш готичної.[1]

Зараз у свої за 20[2] Добряк є старожилом у місті. Він намагається підтримувати цілісність співтовариства поселення, але воно тріщить по швах. Вони втратили єдиного лікаря і Добряк став ще більш песимістичним. Він перемістив зміцнення до центру міста так, щоб був тільки один вхід і менше слабких місць. Він стурбований і обережний, і не має особливої надії на виживання.[3]

Добряк поклав на Порошку обов'язок охороняти єдиний вхід — мотузяний міст у північній частині поселення.[4]

У нічний час він спить у спільному домі, а в денний прогулюється по місту, з'ясовуючи стосунки з рештою жителями.

Добряк підтримує хороші відносини з Кимбой, часто посилає Коротуна, якщо той бойовито наказує що-небудь зробити і може періодично відвідувати Руду, якщо був поранений. Однак Руда не стане витрачати на нього ліки, сказавши, що у нього лише подряпина.

Крім Рудої, Добряк буде надавати послуги Самотньому Подорожньому у Великому місті, ремонтируя його спорядження. Навичка його ремонту низький — всього 13 пунктів.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети На трупі
Одяг поселенця Пусток 10-мм пістолет 10-мм патрон* Вухо**

* Кількість генерується випадковим чином
** Якщо Самотній Подорожній має здатність «Найманий вбивця» і вб'є Добряка

Квести Редагувати

  • Великі проблеми у Великому Місті • Добряк може посприяти Самотньому Подорожньому у вказівці направлення на Поліцейський відділок Джермантауна і місцевих супермутантів, нещодавно викрали жителів міста. Він може зайнятися налагодженням роботів на звалищі, стрільби зі зброї, розстановці хв або навчитися ховатися.
  • З днем народження! • У разі прибуття Липучки у Велике місто Самотній Подорожній може запитати Добряка щодо оплати за заняття в місто. Добряк відповість тим, що без Рудою грошей у них немає і що такого дурню, як Липучці не варто говорити про те, що Руду викрали Супермутанти, щоб той не почав панікувати.

Примітки Редагувати

Цитати Редагувати

  • «У нашому місті є два заняття: нудьгувати і вмирати. Жодного магазину ти тут не знайдеш. Грабувати тут нічого».
  • «Цей кретин, Сполох, думає, що він тут головний. Насправді він робить тільки те, що скаже Руда. Взагалі-то ми всі так робимо. А тепер Рудою немає. Її забрали чортові мутанти. Раніше чи пізніше ми всі так кінчимо».
  • «Руда була єдиною пристойною людиною в цій дірі, і її потягли мутанти. Липучка — бовдур, але ручаюся, Руда покриє його борги. Тільки... краще не говори Липучці, що Рудої більше немає. Не хочу, щоб ще один плакса хитався тут і розводив гнилий базар. І так все паскудно».
  • «Ха! Ти допоможеш звільнити наших друзів? Щось не віриться. Напевно у тебе з'явилися идейки, що з нас можна поиметь. Ось ще!»
  • «Я сказав їй, що тут безпечно. Ну звідки мені було знати, що всі ці байки — суцільна дурниця? Потім вона обізвала мене брехуном і кинула. Між іншим, мене теж обдурили! Але їй на це було наплювати. А потім вона почала зустрічатися з Сполохом і стала зовсім готишной. Ну і скатертиною дорога.»
  • «Ти що, вважаєш, що можеш роздавати накази направо і наліво? Ти прямо як Сполох. Думаєш, що тебе будуть слухатися. Кімба говорить, що ми повинні триматися один одного, але всі ми рано чи пізно закінчимо як Динаміт, на лікарняному столі у Рудої.» (Подорожньому)
  • «Ага, це точно. Все, що могло злетіти з котушок, злетів з котушок. Супермутанти і работорговці, здається, займають чергу, щоб нас відметелили. Ми ніяк не можемо відбитися, так що просто відбудовуємо барикади навколо міста. Нас весь час тиснуть і тиснуть. Тепер вже нікуди тікати.»
  • «Більшість прийшло з Літл-Лемплайта. Ми стали занадто дорослими, вони нас виперли. Шмаркачі. Всі тільки і розповідали байки про те, який класний Велике місто, де дорослі живуть. Але тут немає нічого, крім піску і смерті.
  • «Це відро з гайками буде нас захищати?» (про роботів)
  • «Всього тобі хренового... а чорт з ним! Всього доброго!»

Поява Редагувати

Добряк з'являється тільки у Fallout 3.

Примітки Редагувати

  1. На основі розмов з Жовтцем і Добряком.
  2. Між 20 і 30 роками.