FANDOM

Gametitle-FO4 NW
Mbox default
Незавершена стаття

« В «Дитячому королівстві» були клоуни, будівлі у вигляді цукерок і не дуже небезпечні атракціони, і тому воно ідеально підходило для дітей та їх батьків. »

Завантажувальний екран

Дитяче королівство (англ. Kiddie Kingdom) — локація Nuka-World, доповнення до Fallout 4.

Історія Редагувати

« Зіркою «Дитячого королівства» був Освальд Шокуючий, який проводив своє «Чарівне шоу» при дворі Ядер-Короля. Подання було настільки видовищним, що квитки на нього часто розкуповували за кілька годин. »

Завантажувальний екран

Дитяче королівство — перший тематичний парк Ядер-Світа, присвячений солодощів і десертів. Працюючи над ним, Джон-Калеб Брэдбертон хотів створити парк, де діти могли отримати максимум задоволення.

Опис Редагувати

Дитяче королівство знаходиться на північний схід від Ядер-Тауна, США. Являє собою маленький рай для дітей, в якому продавалася маса різноманітних ласощів і ядер-коли, також у ньому знаходиться безліч атракціонів, у тому числі й для самих маленьких. Також для дітей влаштовувалися театральні вистави, їх веселили аніматори і дивували ілюзіоністи.

На момент першого візиту Вцілілий Дитяче королівство справляє гнітюче враження, по всьому парку розставлені розпилювачі радіоактивної води, порядком отруюють життя. Також Освальд Шокуючий з колегами побудували безліч перешкод, перетворивши територію на своєрідний лабіринт. Як не дивно, деякі атракціони ще працюють, дещо ускладнюючи пересування, так як можна отримати міцний удар по голові капсулою-ракетою, можна опинитися під колесами вагонеток «Ядер-Гонщиків», або піти до нудоти на «Чашках».

Дитяче Королівство поділяється на зони:

Найбільш відомі атракціони:

  • Ядер-Гонщики
  • Чашечки
  • Карусель з конячками
  • Карусель «Поїхали»

Істоти Редагувати

Дикі гулі, Радтарганы.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Квести Редагувати

Поява Редагувати

Дитяче королівство з'являється тільки у Nuka-World.

Галерея Редагувати