FANDOM

Gametitle-FO3

Динаміт (англ. Timebomb) — персонаж Fallout 3, житель Великого Міста.

Опис Редагувати

Знаходиться зараз під впливом наркотиків і лежить в операційній клініки Рудою, Динаміт був важко поранений під час останньої атаки супермутантів, коли Руда і Коротун були викрадені. Він відомий як Динаміт через перепади його настрою: від довгого періоду спокою до розпалювання великих заворушень[1].

Як і більшість жителів Великого Міста, своє дитинство Динаміт провів у Літл-Лемплайте. По досягненні 16 років, ставши «дылдой», він був вигнаний з печер і змушений піти у Велике Місто.

Інвентар Редагувати

* Предмет не міститься в інвентарі, Подорожній отримує його під час діалогу

Квести Редагувати

Примітки Редагувати

  • Якщо Самотній Подорожній поговорить із Лютиком, вона розкаже що у неї з Динамітом були стосунки.
  • Подорожній може вбити Динаміту, перерізавши йому шию, незалежно від наявності навику «Медицина».
  • Якщо протагоніст вилікує Динаміту, то Руда буде лікувати Самотнього Подорожнього безкоштовно.

Цитати Редагувати

  • «О, так! Якщо хочеш, я тобі можу всю правду про них викласти. З чого б почати... Руда — це наш лікар. Сполох патрулює місто вдень. Жовтець в патрулі вночі. Кімба, Добрякаа і Коротун шукають їжу. Порошок стереже ворота... Так, у всякому разі, всі звикли. Бачиш, тут кожен сам вибирає, чим йому зайнятися. Мера немає, керівництва немає».
  • «Пам'ятаю крики і стрілянину. Один з цих величезних неповоротких гадів у мене вистрілив. Це все, що я пам'ятаю».
  • «Правда? Здорово! Вперше чую. А скільки, кажеш, я пролежав у відключці? А вона нічого зі мною не зробила, поки я був непритомний? Ну... ти розумієш. Чорт, правда? Це пояснює мої дивні сни...» (у відповідь на повідомлення Подорожнього про те, що Лютик розповіла про свої стосунки з Динамітом).
  • «Я так тобі вдячний... Навіть не знаю, як... Ось, тримай. Мені це завжди приносило успіх».

Поява Редагувати

Динаміт з'являється тільки у Fallout 3.

Примітки Редагувати