FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FNV
Не слід плутати з гулями-психами, гулями-стерв'ятниками, світяться психами і світяться падальниками зFallout" та "Fallout 2"..

Mbox default
Для поліпшення цієї статті бажано:
  • Доповнити відсутніми відомостями.
  • Викласти наведену інформацію відповідно до правилами.
  • Переоформити неоднозначність з перенесенням інформації в окремі статті з уточненням ігор.

Це стаття про диких гулей з "Fallout 3 і Fallout: New Vegas" Статтю про диких гулей зFallout 4" дивіться тут.

« Дикі гулі втратили здатність мислити і нападають на одну людину, що потрапив у їх поле зору. »

Завантажувальні екрани Fallout 3

Дикий гуль (англ. Feral ghoul) — істота "Fallout 3" та "Fallout: New Vegas".

Опис Редагувати

Дикі гулі, вони ж «шалені гулі», «безмозкі гулі», «мертвяки» — це гулі, через руйнування структури мозку втратили здатність до нормального мислення, членороздільної мови, що впали в примітивна тварина стан і перетворилися в кровожерних канібалів. Як і розумні гулі, вони всі колись були нормальними дорослими людьми. Радіація сильно скалічила їх тіла, перетворивши в живе подобу трупів, з втратою ж розуму вони остаточно уподібнилися міфічним зомбі — повстав з могили померлих.

Існування цих агресивних істот неабияк псує репутацію нормальним розумним гулям, що живуть в мирі з людьми: звичка багатьох людей дивитися і на розумних гулей як на небезпечних і страшних «мертвяків» іноді викликає відповідну озлоблення гулей.

Біологія Редагувати

Крім іншого зовнішнього вигляду, відмінність диких гулей від розумних полягає у змінах, що сталися з їх мозком. Підлога диких гулей визначити неможливо.

Доктор Берроуз з Підземелля вважає, що для диких гулей ті здатності до регенерації, які дозволяють гулям існувати століттями, не поширюються на вищу діяльність мозку — він називає це «дикої постнекротической дистрофію». Таким чином, розумові процеси у диких гулей згасла з роками просто від старості, тоді як тіло не вмирало, продовжуючи регенерувати — гуль, вмираючи душевно, перетворювався на тварину.

Однак доказів того немає: безліч гулей, що народилися ще до війни, все ще перебувають у твердому свідомості і здоровому глузді навіть двісті років потому, в 2281 ріку.

Дикі гулі не бояться радіації. Вони воліють пити радіоактивну воду — вона стимулює клітинну регенерацію в їх організмах.

Харчуються будь живністю, яку тільки зможуть знайти і вбити, в тому числі і людьми.

Поведінку Редагувати

Дикі гулі нейтральні по відношенню до звичайних гулям, радскорпионам і радтараканам і не нападають них, якщо ті не спровокують їх на атаку.

Дикі гулі вороже ставляться до супермутантам, людям, пазурах смерті, болотникам і гігантським радскорпионам. Носіння маски гуля також робить Самотнього Подорожнього нейтральним по відношенню до диким гулям.

Звичайні місця проживання диких гулей — це занедбані будівлі, підвали, тунелі і станції метро та інші закриті простору.

Ізабелла Прауд виявила схильність до міграції диких гулей в районі Такома парк не тільки в нічний[1]., але і в денний час доби. Вона також зазначає, що звичайні дикі гулі прагнуть встигнути за світяться з-за високого рівня радіаційного фону. Також в результаті експериментів Ізабелли було з'ясовано, що гулі дуже ласі на місця з найбільш високим рівнем радіації. Був виявлений випадок неагресивності дикого гуля щодо людини[2].

Різновиди Редагувати

Появa Редагувати

"Дикі гулі" з'являлися в іграх серії "Fallout".

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

Шаблон:Navbox Істоти

Випадкова вікі