FANDOM

Gametitle-FNV

Джулі Фаркас (англ. Julie Farkas) — персонаж Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Адміністратор мохавского відділення Послідовників Апокаліпсису, черговий лікар старому Мормонській форте.

Біографія Редагувати

Походження Джулі не уточнюється. У 2270-х вона зайняла посаду адміністратора мохавского відділення Послідовників Апокаліпсису. Під її керівництвом Послідовники намагалися допомогти племенам Мохаве, в тому числі Великим Ханам, які ворогували зі «Змеюками», «Вершниками-в-чоботях та племенем канібалів. Нічого доброго з цього не вийшло: коли Хани навчилися хімії, Папа Хан волів проводити не ліки, а наркотики.

Пізніше Послідовники влаштувалися у Фрисайде, де Джулі легко знайшла спільну мову з Королем і майором Кірен, командиром солдат НКР у місті. Відділення розташоване в старому Мормонській форте, де Послідовники намагаються допомогти місцевим жителям по мірі сил. Також доктора Послідовників займаються лікуванням туристів від ігрової та алкогольної залежності.

У 2281 році Послідовники в Мохаве стали відчувати сильні проблеми з поставками медикаментів. Також Король як-то раз привів в Мормонський форт Рекса, сподіваючись, що Послідовники зуміють вилікувати кіберпса, але Джулі довелося сказати йому, що вони не можуть виконати складну операцію на мозку.

Образ Джулі Редагувати

Джулі — добра і безкорислива жінка, що цілком зазвичай для Послідовників Апокаліпсису. Вона заслужила повагу всіх жителів Фрисайда, крім хіба що Глорії Ван Графф і Жана-Батіста.

Король, перераховуючи важливих жителів Фрисайда, ставить Джулі на друге місце після себе.

Прототип Редагувати

Характер і зачіска Джулі відсилають до Ніколь, персонажа Fallout, засновниці Послідовників з Могильника.

Джулі у Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти Джулі у старому Мормонській форте. При діалозі вона відразу запитує, чи не хоче Кур'єр здати медичні препарати. Віддаючи Джулі детоксин, мед-x і антирадин, Кур'єр отримує карму, «добру славу» у Послідовників і 10 досліду за одиницю медпрепаратів.

Джулі надає стандартні медичні послуги і продає медикаменти. Кур'єр при позитивній репутації у Послідовників отримує від неї знижку і можливість купувати наукові журнали. «Кумира» своєї фракції Джулі запропонує вступити в Послідовники. У разі згоди вона вручає лабораторний халат і ключ від таємницею квартири.

Розпитавши Джулі про ситуацію у Фрисайде, Кур'єр може дізнатися про механіку Біллі Ронте і хіміку Джейкобе Хоффе, яким треба допомогти зав'язати з наркоманією та алкоголізмом. Протверезілий Джейкоб буде виробляти для Послідовників медикаменти, і Джулі буде давати Кур'єру раз на добу стимулятор, упаковку антирадина або пачку детоксина.

До того ж Джулі просить підшукати вигідного постачальника медикаментів, кажучи, що «Червоний Караван» не робить Послідовникам знижку. Вона пропонує запитати про це Ральфа і Джеймса Гаррета. Ральф скаже, що у нього недостатньо обладнання, а Джеймс погодиться, якщо Послідовники будуть обслуговувати його дистилятор. Хоча Джулі і вважає «Атомний Ковбой» оплотом розкладання, вона погодиться співпрацювати з Гарретами, а Кур'єру дасть знижку.

Намагаючись знайти джерело натхнення Тата Хана, Кур'єр може запитати про це у Джулі, вона порекомендує запитати про це у Єзекіїля. Також Джулі погодиться прийняти Джеррі у Послідовники, варто тільки запитати її про це.

GIBlues
Король, доручаючи Кур'єру розслідувати напад солдатів НКР на жителів Фрисайда, передбачає, що Джулі щось може про це знати. Дійсно, Джулі запропонує розпитати докладно майора Елізабет Кірен, і та розповість про невдачі в переговорах з Королем, варто тільки згадати Джулі.

На додачу, Джулі радить звернутися до доктор Генрі у Джейкобстауне з приводу нового мозку Рекса.

Перед Другий битвою дамбу Гувера Кур'єр може переконати Послідовників Апокаліпсису підтримати НКР або незалежний Нью-Вегас, поговоривши про це з Джулі. Вона буде заперечувати, але у Кур'єра, якщо він сам приєднався до Послідовників, знайдуться аргументи: він буде наголошувати на перспективи Послідовників в Мохаве або небезпека перемоги Легіону.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Докторський халат Послідовників

Джулі в кінцівках Редагувати

Джулі розповідає про долю Послідовників в Мохаве після другої Битви за дамбу Гувера в одній з кінцівок гри і сама з'являється в «поганий» кінцівці Послідовників у разі перемоги НКР.

За лаштунками Редагувати

У перекладі з угорської мови Farkas означає вовк.

Баги Редагувати

  • Можна нескінченно купувати у Джулі журнали навичок, якщо при розмові з нею вибирати наступні варіанти відповідей: «Я приніс кілька медпрепаратів», потім «Не бери в голову», потім «Я б хотів придбати деякі медпрепарати».
  • Можливість переконати Джулі підтримати НКР або незалежний Вегас спочатку була недоступна: потрібні репліки в діалозі з самої Джулі не з'являлися, а інші персонажі не відправляли Кур'єра до неї. Таким чином «хороша» кінцівка Послідовників Апокаліпсису була недоступна гравцям. Патч 1.4.0.525 виправив цю ситуацію, але додав нові баги: якщо Кур'єр пройде до кінця сюжетну лінію за НКР, а потім сам захоплювати владу над Вегасом разом із Йес-Меном, то зможе спочатку переконати Джулі підтримати Вегас, а потім— НКР. У результаті з'явиться «погана» кінцівка.

Поява Редагувати

Джулі Фаркас з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Галерея Редагувати