FANDOM

Gametitle-FNV

Джуда Крегер — персонаж Fallout: New Vegas, «Залишеньців», житель Вестсайду.

Біографія Редагувати

Джуда народився в Анклаві і служив офіцером. Канібал Джонсон і Оріон Морено служили під його керівництвом. Йому насилу вдавалося стримувати цих двох — настільки сильно вони не зійшлися характерами.

Коли Обраний знищив нафтову платформу, Джуда перебрався в Наварро. Близько 2261 року він разом з Джонсоном, Морено і Дейзі Вітмен відлетіли на схід, залишили гвинтокрил і спорядження в станції дозаправки і змішалися з населенням Мохавскої пустки. Незабаром після цього армія НКР захопила Наварро.

Багато в чому саме завдяки Джуду вихідці з Анклаву зберігали зв'язок один з одним. Він підтримував стосунки з родиною Геннонів і допомагав їх синові, Аркейду.

У 2279 році Джуда оселився в Вестсайді, де зайнявся сільським господарством і підтримує порядок як вміє.

Образ Джуди Редагувати

Джуда — видатний командир. Він дуже чемний і добрий. Усвідомлюючи жорстокість політики Анклаву, він все одно зберігав вірність йому, вважаючи, що тільки Анклав здатний відновити порядок у повоєнному світі.

Джуда у Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти Джуду в Вестсайде і поговорити з ним. Разом з Аркейдом Генноном Кур'єр може запросити колишнього офіцера на зустріч «Залишеньців». Джуда буде на зустрічі і погодиться підтримати будь-яку сторону.

Джуда разом з «Рештою» прилетить на гвинтокрилі для участі у Другій Битві за дамбу Гувера. Він буде одягнений в уніформу офіцера і озброєний плазмовим пістолетом.

Джуда Крегер розповідає про долю «Залишеньців» після Другої Битви за дамбу Гувера.

Примітки Редагувати

  • Джуда вступає у Другу Битву за дамбу Гувера, одягненим в офіцерську форму, незважаючи на те, що в бункері досить елементи силової броні.
  • Також він єдиний із Залишенців», хто спочатку нічим не видає своєї приналежності до Анклаву.

Поява Редагувати

Джуда Крегер з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Галерея Редагувати

Enclave Symbol (Fallout 3)
Enclave Symbol (Fallout 3)