FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Дженні.

Дженні Стал (англ. Jenny Stahl) — персонаж Fallout 3, житель Мегатонни, бармен в «Латунному Ліхтарі».

Опис Редагувати

Дженні народилася в 2253 ріку, після смерті батька разом з братами Енді і Лео працює в «Латунному Ліхтарі», обслуговуючи відвідувачів зовні закладу, а ночами відпочиває у своїй кімнаті під сходами на першому поверсі бару.
Із запису у терміналі Коліна Моріарті можна дізнатися, що між Дженні і Джеріко стався неприємний інцидент, поговорити про це з ними не можна, але можна почути розмову, в якому Джеріко пропонує Дженні почати спочатку.
Дженні одягнена в комбінезон «Ред Рейсер», озброєна револьвером, який іноді бере в руки, але використовує, тільки якщо потрапляє в рабство.

На питання Самотнього Подорожнього, не бачила Дженні його батька, вона розповідає про своїх батьків.

Transcript

Наші батьки померли, коли ми були зовсім дітьми. Мій брат Лео, він найстарший, виростив Енді і мене. Йому було важко, але ми викрутилися.

Примітки Редагувати

  • Вона ніколи не говорить ні про наркозалежності Лео, ні про ненависті Енді до Мегатонне.
  • Дженні Стал говорить, що Він є старшим братом, а Енді каже, що Він є його молодшим братом. Дженні права.
  • Під час сну вона щось бурмоче і, здається, бачить кошмари.
  • Якщо ви зіткнулися з нею всередині «Латунного ліхтаря», вона буде як і раніше рекомендувати вам увійти всередину.
  • З тіла Дженні можна взяти ключ від бару, але тільки у випадку загибелі і Лео.

Поява Редагувати

Дженні Стал з'являється тільки у Fallout 3.