FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Джейсон.

Джейсон Брайт (англ. Jason Bright) — персонаж Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Розумний променевий гуль, лідер організації «Послідовники Брайта» пророк «Великої подорожі».

Біографія Редагувати

Джейсон Брайт народився ще до Великої війни. Він пережив ядерне бомбардування, але під дією радіації гуліфікувався. Гуліфікація Брайта унікальна: багато ділянок його тіла випромінюють світло, але він зберігає розум на відміну від більшості променевих гулей. Зате, як і більшість променевих гулей, він є лідером.

Як розповідає сам Брайт, одного разу йому було видіння, в якому він на мить побачив місце з «цілющим світлом», в якому його паства буде благоденствувати. Він назвав це місце «Прекрасні Далі». Прагнучи уникнути жорстокостей пустки, насильства і святенництва, він заснував культову організацію «Послідовники Брайта» з гулей, в тому числі диких, з метою знайти «Прекрасні Далі» в ході «Великої подорожі». Для його реалізації передбачалося використовувати космічні ракети з випробувального полігону РЕПКОНН, незважаючи на те, що «Прекрасні Далі», за уявленнями Брайта, знаходяться на Землі.

У 2279 році до них приєднався Кріс Хеверсем, неврівноважена людина, що загордилася себе гулем. Джейсон безуспішно намагався переконати Кріса, що той не гуль, але все ж дозволив йому залишитися з Послідовниками на кілька днів. За цей час з'ясувалося, що пізнання Кріса в техніці набагато вище, ніж будь-якого з Послідовників. Брайт вирішив, що людина посланий до нього з волі творця[1] і визначив його працювати в «божественному омані щодо своєї людської природи», займаючись підготовкою ракет до «Великого подорожі». При цьому у видіннях Брайту було явлено, що Кріс не зможе полетіти в «Прекрасні Дали», так як загине від радіації.

У 2281 роіц у пошуках стелс-боїв на випробувальний полігон РЕПКОНН прийшли супермутанти-тіні під проводом Дейвісона. Вони напали на паству Брайта під час ранкової молитви в підвалі комплексу. Дейвісон втратив лише кілька своїх побратимів, тоді як серед гулей загинуло більше половини, а ще частина розбіглася. Деякі дикі гулі, яких Послідовники раніше тримали під замком у підвалі, розбіглися по околицях полігону і стали нападати на жителів Новака. Брайт разом з Хеверсемом і вижили Послідовниками сховалися в лабораторіях комплексу. Дэйвисон за интеркому проорав ним, що ті залишаться в безпеці, якщо не будуть намагатися спуститися в підвал.

Образ Джейсона Брайта Редагувати

Джейсон Брайт — харизматичний, доброзичливий і ввічливий гуль. Він трохи забобонний — вважає супермутантів-тіней демонами. Володіє незвичайним для гуля м'яким голосом. Лексика Брайта рясніє характерними релігійними висловлюваннями.

Джейсон Брайт у Fallout: New Vegas Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Давай політаємо

Коли Кур'єр потрапить до лабораторії полігону, його зустріне Кріс Хеверсем, який порадить йому поговорити з Джейсоном. Сам Джейсон буде радий зустрічі, сказавши, що прислав Кур'єра до них сам творець і попросить позбавити їх «демонів» у підвалі. Коли шлях до ракет буде вільний, Брайт призведе до них Послідовників і попросить Кур'єра допомогти Крісу Хеверсему у підготовці до «Великої подорожі». При цьому він може повідати історію появи Кріса серед його пастви і скаже, що не збирався брати його з собою, але в знак визнання його заслуг оголосить того «Святим Великої подорожі».

Коли Кур'єр і Кріс закінчать підготовку до запуску ракет, останній оголосить про це Джейсону по інтеркому. Джейсон Брайт звернеться до послідовників з урочистої проповіддю, в якій подякує обох людей, помогших гулям у підготовці «Великого подорожі» в «Прекрасні Дали».

Після успішного запуску ракет доля Джейсона Брайта стає невідомою, але посадка ракет точно була успішна, що випливає з фінальних титрів. Якщо ж Кур'єр сприяє вибуху або зіткнення ракет при запуску, то Брайт і його послідовники гинуть.

Проповідь перед «Великою подорожжю» Редагувати

« Прийдіть, всі. Так направить мене творець і вкладе в уста мої слова істини... Наш всемогутній творець відповів на наші молитви. Настав для нас час зійти на борт ракет і розпочати Велике Подорож. Хоча раніше ми думали, що люди зневажають нас, творець вирішив дати нам урок і показати протилежне. Наша Подорож було б неможливо, якби не зусилля двох людей, двох наших дорогих друзів: нового і старого. Нашому новому другові ми говоримо слова подяки і обіцяємо, що ніколи не забудемо, як він вигнав демонів, що встали на нашому шляху. Але недостатньо просто подякувати Кріса. Кріс, ти зробив Велику подорож реальністю. З цього моменту ми будемо почитати тебе як Святого Великого подорожі. Ми ніколи тебе не забудемо. Уклінно просим ми тебе, Кріс, пробачити нас і дати нам своє благословення. Шукають, піднімайтеся на борт, займайте місця. Велика подорож чекає нас! Ми прямуємо в Прекрасні Дали! »

— Джейсон Брайт на стартовому майданчику.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Костюм Джейсона Брайта

За лаштунками Редагувати

  • Джейсон Брайт і його послідовники нагадують НІК-9 і хабологов з Fallout 2, які хотіли відправитися в подорож на довоєнному космічному човнику.
  • Зовні Джейсон схожий на Стаббса, головного героя гри «Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse». Він такий же зелений, у нього точно так само немає однієї штанини і з лівого боку піджака вирваний досить великий шматок тканини. Не вистачає тільки недопалок сигарети і капелюхи.

Поява Редагувати

Джейсон Брайт з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Примітки Редагувати

  1. Створювач (Creator), шанований Послідовниками Брайта, не має нічого спільного з Річардом Гріємо зFallout, відомого як Майстер (Master), що в локалізації від «1С» також перекладено як «Творець».