FANDOM

Gametitle-FO4

Джамейка-Плейн (англ. Jamaica Plain) — локація Fallout 4, невеликий зруйнований довоєнний містечко в Співдружності на березі озера.

Опис Редагувати

Місцезнаходження Редагувати

Знаходиться на півдні від військового блокпосту Південного Бостона. Місцезнаходження можна дізнатися з листівки Джамейка-Плейн, або запрошення Адріана.

Планування Редагувати

Зі сходу містечко обмежений шосе, на заході невелике озеро. На березі озера будівлю мерії, на північно-заході закусочна, на південно-сході церква і що примикає до неї червона будівля. В центрі біля мерії магазин з двома поліцейськими протектронами, автобус біля зупинки і частково зруйнований будинок з майстернею.

У місті можна знайти церкву, проте вхід до неї буде закритий на ланцюгу. Всередину можна потрапити через сусідній будинок, забравшись на дах. Біля виходу з церкви буде лежати труп Люка Сильверхенда, на тілі якого можна знайти записку Сильверхенда та посвідчення мера Джамейка-Плейн, з допомогою якого можна знешкодити всю систему оборони скарбниці.

Фактична площа для будівництва поселення дуже маленька порівняно з територією містечка.

Історія Редагувати

До Великої війни дорожившие пам'яттю та історією жителі містечка спорудили капсулу часу, куди склали різні речі, які були їм дороги в 2077 ріку, після чого віднесли речі в скарбницю, яка була надійно охороняється пастками. Після світового ядерного конфлікту багато вижили, знали про скарбниці, намагалися дістати її багатства, але їх спроби дістатися до них були марні.

Мешканці Редагувати

Всі людські жителі і шукачі скарбів у місті померли, їх трупи (Кен Стендіш, Саллі, Таня Стендіш, Люк Сильверхенд і Карл Еверетт) знаходяться в різних частинах міста. У будинках і поруч з будівлями водяться дикі гулі, біля майстерні можуть виявитися легендарні різновиди (залежить від Рівень персонажа рівня Вцілілий).

Квести Редагувати

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

  • підвалі мерії Джамейка-Плейн, на шляху до скарбів, Вижив зустрінеться коридор з безліччю лазерних пасток, всього 49 штук. У цьому коридорі можна отримати оптичне волокно, кристалs та сталь — кожне знешкодження лазерної пастки дає по одній одиниці зазначених матеріалів. Кнопка в кінці коридору відкриває двері і вимикає пастки. Повторне натискання закриває двері і включає їх знову. Після включення їх знову можна знешкоджувати і отримувати матеріали. За кожен прохід із знешкодженням можна отримати 49 оптичного волокна, 49 кристалів і 49 сталі.
  • Ядерний блок — на підлозі на першому поверсі в будинку з Стэндишами.
  • Зелена сумка зі зброєю — на другому поверсі в будинку з Стэндишами.
  • Коробка з боєприпасами — на другому поверсі біля столика поруч зі Стэндишами.
  • Зелений скриня зі зброєю і бронею — на другому поверсі мерії.
  • Ланчбокс «Волт-Тек» — на столі біля озера у мерії.
  • 10-мм пістолет — на підлозі біля скелета в будинку.
  • Кришко-міна — біля зупинки у південній частині знаходиться
  • Ключ від архівів — на трупі Кена Стендіша, на другому поверсі одного з будинків.
  • Зелена сумка зі зброєю та боєприпасами — у човні на озері.
  • У підвалі мерії знаходиться капсула часу, де мешканці міста залишили різні речі, які були їм дороги в 2077 ріку. Серед них: Прапор ветерана Анкориджа, а з опису «скарбів» стає відомо, що він був вручений пересічному Маккінні посмертно.
  • Записка Сильверхенда
  • Голозапись Саллі — на другому поверсі будівлі мерії, в інвентарі Саллі.

Примітки Редагувати

Більшу ресурсну цінність представляє система пасток Джамейка-плейн — розрядка пасток може приносити велику кількості оптичного волокна, що є рідкісним ресурсом. Пастки перезаряджаються при відкритті дверей, що знаходиться після системи пасток, тому даний спосіб одержання оптичного волокна, сталі і кристалів можна повторювати необмежену кількість разів.

Поява Редагувати

Джамейка-Плейн з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати

За лаштунками Редагувати

Великодні яйця в Fallout 4Question Icon Джамейка-плейн — реально існуючий історичний передмістя Бостона, штат Массачусетс, США