FANDOM

Gametitle-FNV

Десятка пік (англ. 10 of Spades) — персонаж Fallout: New Vegas, боєць армії НКР, снайпер з першого розвідувального батальйону.

Біографія Редагувати

Десятка пік, як його прозвали в першому розвідувальному батальйоні, народився в НКР на ранчо свого батька. Він вчився поводитися з гвинтівкою з трьох років. У 2280 ріквін записався в армію Республіки і потрапив у перший розвідбат лейтенанта Горобця, де його «навчили робити ворогові дупу ще крутіше, ніж раніше».

Ніхто не хотів брати в напарники новачка, крім капрала Бетсі, яка погодилася на нього просто тому, що він «не підбивав під неї клини, як інші хтиві самці в таборі Маккарран», де снайпери зайнялися відстрілом Чортів. Бетсі поплатилася за це, коли одного разу Шеф-Шеф зумів підкрастися до них, оглушив Десятку і зґвалтував Бетсі.

Образ Десятки пік Редагувати

« П-порядок. Просто з-з-заїкаюся. З дитинства такий. З-з-стріляти не заважає. »

— Десятка пік

Десятка пік — сором'язливий і сором'язливий солдатів. Володіє цілим рядом цікавих особливостей. Саме очевидне — він носить окуляри, які дала йому Бетсі, сказавши, що вони — тренувальні, а сонячні окуляри носять досвідчені снайпери. Насправді капралові просто не сподобалися його очі.

На додачу Десятка пік сильно заїкається, що не заважає йому бути дуже балакучим і замовкати лише для того, щоб слухати накази. До лікування у доктора Усанаги снайпер-новачок заїкався ще сильніше.

Десятка пік — невисокий чоловік, він приблизно на півголови нижче Кур'єра.

Прізвисько Редагувати

Потрапивши в армію, він хотів отримати прізвисько «Туз пік», так як ця картка вважається в західній культурі картою смерті. Лейтенант Горобець заборонив йому, сказавши, що він ще новачок і охрестив хлопця «Десяткою пік». Молодий снайпер сподівається отримати прізвисько «Валет пік», коли перестріляє достатньо ворогів, потім стати «Королем пік» а потім і «Тузом " пік», пропустивши «пікову Даму».

Десятка пік у Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти Десятки пік у таборі Маккарран разом з іншими снайперами першого розвідувального батальйону НКР. Дізнавшись у лейтенанта Горобця про історію з капралом Бетсі і Шеф-Шефом, Кур'єр може розпитати про це Десятку. Той буде винити себе.

Намагаючись знайти спосіб переконати капрала Бетсі звернутися за психотерапевтичною допомогою, Кур'єр може дізнатися у хлопця, що він і сержант Тирлич вже зверталися до лікаря Усанаги.

Десятка пік разом з усім разведбатом бере участь у полюванні на Драйвера Нефи, а після його смерті переводиться в табір Форлорн-Гоуп.

Інвентар Редагувати

*"Кількість генерується випадковим чином"

Випадкова вікі