FANDOM

Gametitle-FO3 MZ

Дестабілізатор (англ. Destabilizer) — унікальна енергетична гвинтівка позаземного походження, в Mothership Zeta, додатку до Fallout 3.

Опис Редагувати

Унікальний варіант Дезінтегратора Чужих.

Характеристики Редагувати

  • Дестабілізатор є унікальною, повністю автоматизованою версією Дезінтегратора Чужих.
  • Втрати від пострілу дестабілізатора трохи слабкіше, ніж у Атомайзери Чужих.
  • Дестабілізатор значно точніше свого оригіналу, і, незважаючи на те, що це автоматична зброя, в режимі VATS стріляє поодинокими пострілами, а не чергами, але внаслідок зниженого кількості витрачених очок дії є гарною зброєю для стрільби в VATS-режимі.
  • Дестабилизатором можна зробити 1666 пострілів, перш ніж він зламається.
  • Анімація перезарядки як у плазмового пістолета а звук перезарядки як у Дезінтегратора Чужих.
  • Шкоди в Піп-Бій від зброї досягає 147 одиниць якщо навик «Энергооружие» розвинений до 100 і є здатність «Експерт з ксенотехнологиям».

Місцезнаходження Редагувати

Дестабілізатор може бути знайдений під час проходження квесту «Серед зірок у збройової лабораторії на кораблі Чужих «Дзета», поряд з тиром. Там же можна отримати здатність «Ксенотехник-експерт». Необхідно підійти до рубежу, а потім подивитися направо. Дестабілізатор буде лежати на нижній полиці.

Поява Редагувати

Дестабілізатор з'являється тільки у доповненні до Fallout 3Mothership Zeta.

Баги Редагувати

Озвучка Редагувати

SingleShotVB
ReloadVB
JamVB

ГалереяРедагувати