FANDOM

Gametitle-FNV

Дермот (англ. Dermot) — персонаж Fallout: New Vegas; старатель з Вестсайду, зайнявся торгівлею людьми разом зі своїм партнером Сент-Джеймсом.

Біографія Редагувати

« Ми з напарником — Сент-Джеймс — збираємо утиль навколо Вестсайду, от і все. »

— Дермот

Походження Дермота не уточнюється. Він з 2280 року жив у Вестсайді, знімаючи кімнату в «Каса Мадрид», і заробляв на життя працею старателя: збирав разом із Сент-Джеймсом утиль і продавав його.

У 2281 році Дермот і Сент-Джеймс знайшли більш вигідний бізнес — торгівлю людьми. Вони знайомилися з біженцями з бізнес-парку «Аеротех», викрадали їх і відводили до Чортів. Спочатку напарники продали Мотогонщику дівчинку-підлітка з батьком і жінку з маленькою дочкою і літніми батьками, потім — трьох дітей Драйверу Нефі і дорослу жінку з трьома підлітками Шеф-Шефу.

Образ Дермота Редагувати

« Очевидно, мене не стосується, що вони з ними будуть робити. Але Шеф-Шеф навіть не зачекав, поки ми згорнемо за кут, і почав смажити хлопчиська, а жінок змусив дивитися. Будемо сподіватися, що наступного разу доведеться мати справу з Нефі. »

— Записи в книзі обліку Дермота

Дермот — грубий непривітний тип. Виявляється безсердечним і розважливим негідником.

Дермот у Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти Дермота в Вестсайде на вулиці біля «Каса Мадрид» разом із Сент-Джеймсом.

Якщо Кур'єр розпитає капітана Паркера про зниклих біженців, той розкаже, що вони вели справи з Дермотом і Сент-Джеймс. З самим Дермотом Кур'єр про це говорити не буде, але в його кімнаті знаходиться книга обліку, з якої ясно, що за викраденнями людей стояли саме вони.

Дермот і Сент-Джеймс нападуть на Кур'єра, якщо він скаже будь-якого з них, що знайшов книгу обліку.

Інвентар Редагувати

Поява Редагувати

Дермот з'являється тільки у Fallout: New Vegas.