FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Дерек.

« Схоже, тобі ніколи не доводилося цілий день вичищати загони для брамінів зламаною лопатою. Мій дядько каже, що це формує характер. Насправді формується здебільшого амбре. »

— Дерек Пасион

Дерек Пасион (англ. Derek Pacion) — персонаж Fallout 3, мешканець громади Кентербері, племінник Дядечка Роу.

Опис Редагувати

Невеликий для 15-років, Дерек був вихований в Громаді Кентербері Луїсом Пасионом і Дейзі Роу, парою торговців, які зустрілися і осіли тут. Але, коли вони були вбиті, під час атак рейдерів на їх каравани (шість років тому Дейзі і три роки назад Луїс), Дерек був залишений на його «Дядечка» Роу, зберігача міста. З тих пір Дерек став тихим і сумним дитиною. Він працює міським помічником, але без необхідності багато не розмовляє. Він потай захоплений Мачете, але йому не вистачає сміливості до неї підійти. Більшу частину свого часу він присвячує читанню коміксів[1].

У 2277 ріку Дерек є єдиною дитиною в громаді Кентербері і живе в будинку дядька.

Квести Редагувати

Нелюдський гамбіт • Дерек з захопленням спостерігає за протистоянням НеМирмики і Механіста і може поділитися з Самотнім Подорожнім деякими відомостями про них. Ще більше інформації можна отримати за наявності здатності «Вічне дитя», де Дерек може розповісти про їх силах і можливостях.

Дерек знав Скотта Волински як механіка ще до того, як той став Механистом. З його слів выясяется, що Скотт сильно засмутився після того, як НеМирміка знищила його улюбленого робота і пішов до себе в кузню сервіс-центру, де почав старанно створювати роботів для боротьби з нею.

На прохання Дядечка Роу, щоб не провокувати бідного хлопчика, Джо Портер не розповідає Дереку про минуле НеМирмики, тому йому мало що відомо про неї.

Якщо Самотній Подорожній поцікавиться у Дерека, що може зупинити Механіста і НеМирмику, той взволнуется і попросить не чіпати їх. Якщо у Самотнього Подорожнього є одне високих значень будь-якої з Основна характеристика основних характеристик SPECIAL, Дерек додатково порадить йому стати супергероєм, назвавшись:

Якщо ж Самотній Подорожній не володіє достатньо високим показником жодного з цих параметрів, Дерек помітить, що з нього, напевно, не вийде хороший супергерой і попросить не битися з ворогуючими.

У разі загибелі Дядечка Роу Дерек виплатить Подорожньому гроші, передбачені контрактом.

Інвентар Редагувати

Примітки Редагувати

  • Якщо Самотній Подорожній вб'є Дядечка Роу, Дерек перестане розмовляти з Самотнім Подорожнім.
  • Дерек залишиться байдужий до вибору Самотнім Подорожнім тієї чи іншої сторони у квесті «Нелюдський гамбіт», хоча і відзначить стало нудно.
  • На малюнку костюма Механіста, знайденому Ізабель Круз зAutomatron, доповнення Fallout 4, є підпис «D. P.». Невідомо, чи є це ініціалами імені Дерека Пасиона або будь-яких інших персонажів.

Цитати Редагувати

  • «Я про ній майже нічого не знаю, ну хіба те, що вона дуже, дуже не любить людей. Це навіть прикольно. У сенсі, іноді люди — повні козли».
  • «Шкода, що тепер немає супергероїв, але дядечко Роу краще знає, що потрібно місту. Він сказав мені розплатитися з тобою. Він завжди казав: Гроші приходять і йдуть, але контракт — назавжди. Ну хоч місто тепер у безпеці».
  • «Ні за що! Не треба зупиняти! Вони класні! Ну хіба що ти теж хочеш стати супергероєм! Візьми собі ім'я Супер-пупер-везунья! І поведи на них армію... е-е... Болотников! Які роблять якраз те, що тобі треба, просто збіг таке!»

Поява Редагувати

Дерек Пасион з'являється тільки у Fallout 3.

Примітки Редагувати

Галерея Редагувати

Шаблон:Navbox Кентербері