FANDOM

Gametitle-FO3.png

« Пам'ятайте: Підземний депресивний синдром виліковний. При перших же симптомах зверніться до лікаря за антидепресантами. »

Радіо Сховища 101

« ДСУ у Фредді прогресує. Найчастіше він навіть не в змозі піднятися з ліжка. Коли йому вдається вийти на люди, Фредді ховає свою нерішучість і низьку самооцінку під маскою задираки.

Лікарські інструкції «Волт-Тек» наказують застосування антидепресантів у разі депресивного синдрому притулку, але хіба варто підсаджувати хлопчика на хлорпромазин до кінця його днів?

»

— Файл з терміналу Джеймса у Сховище 101

Депресивний синдром Сховища (англ. Vault depressive syndrome) ДСС (англ. VDS) — психопатологічний синдром, спостережуваний у декого з мешканців Притулку 101.

Опис Редагувати

Порушення психіки і психологічний ефект, від яких мабуть постраждали деякі жителі Притулків, побудованих компанією Волт-Тек, можливо, обумовлені постійною відсутністю контакту з природним середовищем, пам'ять про яку закладена генетично.

Можливі причини появи:

  • відсутність у Притулках сонячного світла і прямої видимості неба;
  • підміна природних, закладених від народження архетипів штучними;
  • довічне перебування в замкнутому просторі;
  • невідповідність відомостей, знань і спогадів про навколишній світ і життя і протиріччя тому, що мешканці стикаються в Притулках.

Поява Редагувати

Депресивний синдром Сховища згадується тільки в Fallout 3.

Випадкова вікі