FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інші локації з назвою Депо.

Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інші локації з назвою Мерешті.

Депо «Мерешті» (англ. Meresti Trainyard) — локація "Fallout 3", частина системи метро. Є місцем випадкових зустрічей групи «А».

Опис Редагувати

Депо «Мерешти» знаходиться в центральній частині Столичного пустища, на північний схід від Великого Міста і на південний-схід від кладовища Холлоуд Мурс. Депо з трьох сторін оточене дротяним парканом, який залишився неушкодженим тільки з західної сторони, з південної сторони в паркані є пролом, а північна частина практично повністю зруйнована. У центральній частині західного забору є незачинені ворота. З східної боку вихід перетинають скелі, які знижуються на південь, так що південно-східний кут також вільна для проходу. Всередині, з південної сторони, розташовуються два бетонних виїзду поїздів метро сервісного тунелю Мерешти, через які можна зайти в тунелі. У північній частині депо знаходяться 10 вагонів метро і 3 вантажних вагони. На території депо можна знайти 6 сміттєвих контейнерів: 2 в північно-східному куті, 2 в південно-західному і 2 між виїздами з тунелів. Біля східного виїзду побудований навіс.

Знахідки Редагувати

Квести Редагувати

Узи Крові • З території депо можна потрапити в тунель, а звідти на станцію, де ховається група «вампірів», відома як «Сім'я». У випадку сильно розвиненого навик медицини (90 і більше) в ході розслідування вбивства Арефу можна запитати Евана Кінга про знаходяться поруч залізничні депо, на що Еван видасть місцезнаходження найближчого депо «Мерешти».

Околиці Редагувати

За лаштунками Редагувати

Як і Арефу, Мерешти (рум. Mereşti) — румунське назва. Це система печер у східних Карпатах, недалеко від історичного замку Влада III Цепеша (Дракули) і села Арефу.

Поява Редагувати

Депо «Мерешті» з'являється тільки у Fallout 3.

Шаблон:Navbox Сім'я