FANDOM

Gametitle-FNV LR

Дах Санстоун-тауер (англ. Sunstone Tower roof) — локація Lonesome Road, доповнення до Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Вхід в будинок знаходиться в локації «Пульт управління ШПУ Ештон». На даху є вертолітний майданчик та армійський транспортний ящик. Спуститися з даху можна по знівеченим металевим фермам, які починаються з правого краю даху, якщо стояти спиною до вхідних дверей. Слід пам'ятати, що швидке переміщення з цієї локації неможливо до тих пір, поки Кур'єр не розправиться з усіма противниками внизу (3 — 4 мічених на посту біля багаття, два кротокриса в лівому від Санстоун-тауер зруйнованому будинку і кілька Мічених, патрулюють місцевість в околицях Адміністративного будинку 3-ї вулиці). При цьому дві перші групи ворогів можна перебити з далекобійної снайперської зброї у режимі скритності з козирка даху; для битви з останньою групою доведеться спуститися на землю. У цій зруйнованій зоні знаходиться декілька ядерних боєголовок, які перекривають прохід в західному напрямку. При спуску по металевим конструкціям рекомендується просунутися в зруйноване приміщення крайнє зліва за рогом будівлі — там на столі перед закритим сейфом (замок середньої складності) можна взяти один із записів Улісса: Y-17.23.

Мешканці Редагувати

В будинку 4 туннельщика: двоє на другому поверсі, двоє — на третьому.

Цінні знахідки Редагувати

Примітки Редагувати

  • Можна помітити Улісса, який спостерігає за Кур'єром з протилежної зруйнованої будівлі.
  • В локації немає ні другого, ні третього поверхів. У всякому разі, потрапити туди неможливо, бо за обрушенной металевої конструкції можна потрапити лише на 3-й зверху поверх.

Поява Редагувати

Дах Санстоун-тауер з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasLonesome Road.