FANDOM

Gametitle-FO3.pngGametitle-FO3 PL.png

« У цього місця карма погана. »

Рональд Ларен з Гердершейда

Данвич-білдінг (англ. Dunwich Building) — локація на південно-заходному краю столичного пустища "Fallout 3".

Опис Редагувати

Будівля, очевидно, раніше належало якійсь компанії, яка займалася розробкою гірничодобувного обладнання (у працюючих терміналах трапляються нотатки про бурю). Цим пояснюється та велика глибина підземного комплексу. Будівля розділена на три рівні — безпосередньо, Данвич-білдінг, занедбані руїни Данвича і отруєні підземелля. Морок і жах мешкають в цих зруйнованих коридорах і кімнатах, які населені дикими гулями в неймовірних кількостях. Вже біля входу ми знаходимо нотатки якогось людини по імені Хайме, який прийшов сюди в пошуках батька, який, ймовірно, піддався гулификации. У міру поглиблення в будівлю, повідомлення в нотатках стають все більш дикими. Схоже, що поступова гулификация батька призводить не тільки до його деградації, але і потрапляння під якесь вплив таємничої сили, в нотатках згадується якийсь культ. Хайме починає розуміти, що батька вже не врятувати і треба забиратися з цього місця як можна швидше, але сили залишають його, і він вирішує відпочити перед дорогою. Останній запис — це нескладна мова божевільного.

У південній частині будівлі можна виявити мимоволі відкривається двері. Підходити до неї треба зі сходу.

Якщо бути уважним, то можна помітити, що при вході в будівлю маркер вказує на південь, а вже в самій будівлі, стоячи в тому ж положенні (спиною до дверей), він вказує вже на північ, замість покладеного півдня.

В одному з дверних прорізів можна виявити страшне видовище, спершу схоже на баг: варто закривавлений стіл, звідки стирчить і трясеться лиса голова.

В інший двері у Подорожнього виникає галюцинація — бачення інтер'єру будівлі в неразрушенном вигляді і світного гуля в його колишньому, людському вигляді. Бачення триває всього секунду і швидко зникає.

В одній з кімнат, замкнених на «середній» замок, знаходиться скелет, страшна доля якого викладена в терміналі. По всій видимості, цей чоловік був мародером, пробравшимся в пустувало будівля в пошуках наживи, але велика кількість «страшних тварюк» змусило його відступити вглиб будівлі і замкнути за собою двері. Також у тексті згадується «приятель Біллі», який вже 5 днів тому повинен був підійти «з патронами та гранатами». Біля вхідних дверей в будівлю в коридорі лежить скелет, тримає в руках дві коробки — з патронами 5,56-мм і гранатами. Мабуть, це і є Біллі. Все це, поряд з обстановкою, що кидаються з-за кутів гулями і нотатками Хайме, посилює жах того, що відбувається. При вході в замкнену кімнату зі скелетом мародера хтось невидимий скидає на підлогу вентилятор і кавник.

Таємничий обеліск Редагувати

Пройшовши через великі групи гулей, Подорожній потрапляє в третю частину будівлі — отруєні підземелля. Тут розташований вхід у печеру, в якій виявляється дивний обеліск і Хайме, виконуючий ритуальний танець навколо обеліска разом з іншими, але вже дикими, гулями. По мірі наближення до Подорожнього Хайме той стає ворожим. За вбивство Хайме карма підвищується на 100 пунктів, а при наявності здатності «Законник» з трупа знімається палець. Обеліск, усіяний черепами зі статуєю жінки, не активується. При цьому в ході квестової лінійки самого "Fallout 3" обеліск не використовується. Але в доповненні "Point Lookout" з допомогою обеліска можна знищити книгу Кривбекни, яку просить знайти Овдій Блэкхолл. За знищення книги підвищується карма. В нагороду за пройдений шлях на виході з отруєних підземель можна знайти Пупс «Холодна зброя».

Дізнатися про місцезнаходження цієї локації можна від Рональда Ларена, або мати здатність «Дослідник».

Квести Редагувати

Темна душа Блэкхолла plPL

Цінні знахідки Редагувати

Цікаві факти Редагувати

  • Данвич-білдінг є відсиланням до розповіді «Данвичский жах» Говарда Філліпса Лавкрафта з циклу «Міфи Ктулху».
  • А бурова установка, найімовірніше, — відсилання до його ж розповіді «Хребти безумства».
  • Під час перебування в печері з обеліском тихий голос повторює одне і теж слово — Альхазред. Це ім'я вигаданого персонажа, автора окультної книги «Некрономикон» (Книга Законів Мертвих) придуманого Говардом Лавкрафтом, і є невід'ємним персонажем Міфів Ктулху.
  • Ім'я «Абдул Альхазред» було використано самим Говардом Лавкрафтом в якості власного псевдоніма в юності.
  • У терміналі можна знайти ім'я божества Аг-Квалтота (Ug-Qualtoth) — явна відсилання до Йог-Сототу.
  • Будівля саме по собі дивне, так як це другу будівлю на всій Столичної Пустки (не рахуючи Вашингтона і околиць в районі 2-5 км), яке більш-менш збереглося.
  • Окультна книга Кривбекни — фамільна реліквія Авді Блэкхолла — раніше належала його предкові, Констанції Блэкхолл. Її брат, Річард Данвич, був власником Данвич-білдингу і разом з нею брав участь у культі. Так що, імовірно, обеліск був виявлений власником компанії.

См. також Редагувати

Данвичские бурильники "Fallout 4".

Появу Редагувати

Данвич-білдінг з'являється у Fallout 3 та згадується в доповненні до Fallout 3Point Lookout.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі