FANDOM

Gametitle-FO4

« Старий мармуровий кар'єр з глибокими підземними ущелинами і тунелями. Багато намагалися повністю дослідити це місце, але ніхто не зміг повернутися на поверхню. Те ж саме можна сказати і про групі рейдерів, деякі з яких розумно залишилися вище.

Кажуть, що в цих глибинах сталося щось жахливе ...

»

— Опис в Survival Guide стор. 327

Данвичские бурильники (англ. Dunwich Borers) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Великий довоєнний кар'єр з залишками гірничодобувного обладнання і додаткової шахтою на дні. Захоплений рейдерами. Верхні рівні шахт контролюються рейдерами, нижні щільно заселені дикими гулями.

Мешканці Редагувати

Квести Редагувати

Цінні знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Галюцинації Редагувати

Під час відвідування нижніх рівнів шахти Вцілілий переживає бачення непояснених подій:

  • У першому видінні перед ним утворюється стіна-глухий кут, що виникла на місці отвору в штольні, через яку той прийшов. Повернувшись спиною до безвиходу та пройшовши кілька метрів, він бачить трьох робітників шахти, що ремонтують трансформатор на одній з металевих опор шахти. Спроба зближення з робітниками призводить до розсіювання пелени галюцинацій, і на місці людей виникають три диких гуля.
  • Друге бачення настає в момент проходження протагоніста крізь прохід в стіні на четвертій станції. Його зором постає картина зловісного ритуалу з участю невідомих людей. У центрі печери він бачить жертовний вівтар, над яким варто персона в одязі культиста і робить якийсь обряд, використовуючи величезний ніж. Навколо вівтаря, стоячи на колінах, розміщені дев'ять чоловік зі зв'язаними за спиною руками. При наближенні Вижив до людей, як і в першому випадку, бачення розвіюється і на місці дійства з'являються іменовані дикі гулі, а замість вівтаря утворюється колодязь, заповнений радіоактивною водою.

Примітки Редагувати

  • Іменовані гулі — довоєнні менеджери перших чотирьох станцій шахти. З записів в терміналах перших трьох рівнів, а також голозаписи «Данвич — Менеджмент» стає зрозуміло, що їх заманили на 4-ту станцію представники якоїсь загадкової організації, що проводила археологічні розкопки під виглядом гірської розробки, у змові з якими складався Тім Шутс, щоб відшукати щось.
  • Включення освітлення нижніх рівнів шахт приваблює до себе знаходяться поруч гулей (крім того, на п'ятій станції з'являються кілька гулей вже пройдений ділянці).
  • Можлива поява рейдера-боса в силовий броні рейдерів випадкової комплектності.
  • Можлива поява легендарних істот.
  • Вижив не може завдати шкоди персонажам з бачень.
  • На дні колодязя можна побачити голову величезної статуї.
  • Відсутня можливість вибратися з криниці, на місці ритуального вівтаря, в силовий броні.
  • «Данвичские бурильники», як і Данвич-білдінг Fallout 3, раніше належали компанії «Бури Данвича», що займалася розробкою гірничодобувних технологій, головою якої був Річард Данвич.

Поява Редагувати

Данвичские бурильники з'являються тільки у Fallout 4.

За лаштунками Редагувати

Великодні яйця в Fallout 4Question Icon Назва Данвич і бачення з окультних обрядом в шахтах є відсиланням до розповіді Говарда Лавкрафта, «Данвичский жах».

Карти Редагувати

Галерея Редагувати

Див. також Редагувати