FANDOM

Дамба Гувера (англ. Hoover Dam) — локація Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Дамба — унікальна довоєнна споруда, реконструйована після війни. Під час ядерного бомбардування постраждала незначно, була відновлена і в 2281 здатна забезпечувати Новий Вегас електроенергією.

Місцезнаходження Редагувати

Розташована в Чорному каньйоні, на річці Колорадо (кордоні штатів Невада і Арізона), в 48 км на південний схід від Нью-Вегаса.

Історія Дамби Редагувати

До Великої війни Редагувати

Дамба Гувера була побудована на початку 20-го століття із метою стримувати водяний потік річки Колорадо, а також для постачання найближчих територій електроенергією. Будівництво греблі тривало 5 років, і в 1936 році гребля була готова. Вона виконувала функції з електропостачання та регулюванню води, також через неї проходила автострада, яка з'єднувала Неваду і Арізони.

Після Великої війни Редагувати

Дамба Гувера практично не постраждала під час ядерних ударів. Вона сконструйована таким чином, що є дуже міцною спорудою, що погано піддається руйнуванню. Довгий час дамба залишалася в спокої, до тих пір, поки НКР і Братство Сталі не розпочали розширювати свій вплив на схід. НКР не могла упустити такий великий стратегічний об'єкт, тому в 2274 році вона окупує її. Але містер Хаус перший розміщує там своїх секьюрітронів, що дозволяє йому укласти вигідну угоду яка отримала назву «-05-0009Нью-вегаська угода». Через 3 роки Легіон Цезаря знищує важливий аванпост НКР — Форт Арадеш, і робить спробу захопити дамбу. НКР зберігає дамбу за собою, але втрачає в битві, відомому як Перша битва за дамбу Гувера, близько ста солдатів.

У 2281 відбувається Друга битва за дамбу, результат якої залежить від Кур'єра.

Мешканці Редагувати

Цінні знахідки Редагувати

Нотатки Редагувати

  • У кімнаті полковника Мур, в терміналі, є доповідь, в якій говориться про зниклу броню із невідомого матеріалу, яка була втрачена після інвентаризації. Ця броня виявляється китайської стелс-бронею, вона лежить в дерев'яних ящиках біля бочок із зеленою радіоактивної рідиною теж в офісах дамби, через стінку від кабінету полковника Мур.
  • Під час будівництва Дамба носила ім'я Боулдера — звідси назви міста гідробудівників — Боулдер-Сіті. Але саме після того як Герберт Гувер (тоді міністр торгівлі) підписав акт про рівномірний розподіл води та енергії між багатими і бідними штатами, вона отримала його ім'я.
  • Зенітна установка на дамбі може бути відсиланням до фантастичних сюжетів, в яких Холодна Війна з СРСР переходить в «гарячу» стадію, що змушує Америку істотно посилювати захист найбільш важливих об'єктів. Деякі білборди з Дамбою Гувера свідчать: «Відвідайте Дамбу, поки її не підірвали!»

Поява Редагувати

Дамба Гувера з'являється у Fallout: New Vegas і згадується в доповненні до Fallout: New VegasDead Money, All Roads, a також повинна була з'явитися в Van Buren.

Галерея Редагувати