FANDOM

Gametitle-FO4.pngGametitle-FO4 AUT.png
Mbox default.png
Незавершена стаття

« Всі чули, що ви про Даймонд-сіті сказали. Приємно знати, що „Великий зелений самоцвіт“ все ще виблискує. »

— Громадянин Даймонд-сіті

Даймонд-сіті, Діамантове місто (англ. Diamond City) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Найбільше і безпечне поселення людей, що знаходиться всередині бейсбольного стадіону «Фенуей Парк». Місто також відоме під назвою «Великий зелений самоцвіт» через те, що стіни, як і багато металевих листів, з яких побудовані хатини, мають зелений колір.

Є головним торговим пунктом в регіоні. Саме тому місто забезпечене всіма необхідними ресурсами. Крім електрики в будинках, навколо поселення уздовж стіни стоять потужні прожектори, що висвітлюють «Великий зелений самоцвіт» вночі. Є досить велика водойма з радіоактивного водою, яка очищається і йде на продаж, а також на полив городів, що розкинулися по сусідству.

Крім великої кількості магазинів та торгових точок, в місті діє школа, церква, медичний і науковий центри, детективне агентство, редакція газети «Суспільні події та радіостанція Даймонд-сіті.

Для жителів і подорожніх відкриті два бари: «Лава запасних», куди ходять практично всі, та «Колоніальний бар», розрахований на жителів «зверху».

Історія Редагувати

Даймонд-сіті був заснований в 2130-х на місці бейсбольного стадіону Фенуей Парк, який не постраждав в ході Великої війни і швидко зарекомендував себе в якості надійного притулку для мешканців Співдружності. Високі стіни змогли захистити людей від таких небезпек Пустища,як супермутанти, рейдери, дикі гулі та інші. З часом Даймонд-сіті виріс у найбільшу і найбільш процвітаючу громаду у всьому Співдружності. Більш заможні громадяни стали жити в будинках, побудованих на трибунах, вгорі, в той час як всі інші живуть внизу, на землі.

Минитмені Співдружності вперше заявили про себе у 2180 ріку, захистивши Даймонд-сіті від орди супермутантів. Але незважаючи на це, нинішній Мер Макдонах, за словами Престона Гарві, без зрозумілої причини недолюблює їх. Як потім виявиться, мер був синтом.

Також гучна міська подія сталася в 2229 ріку, коли таємничий незнайомець убив кількох жителів Даймонд-сіті. Вже після того, як його застрелила охорона, з'ясувалося, що він — синт. З тих пір городяни, так і інші жителі Співдружності бояться Інституту. Боязнь виявилася обґрунтованою — в останні роки все більше людей почали безслідно зникати, а також відзначалися випадки підміни людей синтами.

У 2272 ріку старий протектрон Такахасі оселився на ринку Даймонд-сіті і став продавати локшину.

У 2282 рік на пост мера став вищезгаданий Мер Макдонах. У цьому ж році він вигнав з міста всіх розумних гулей, яким довелося селитися, в основному, в Добросусідство.

Станом на 2287 рік місто живе благополучно, але місцеві жителі не на жарт побоюються сінтів. Багато хто думає, навіть впевнені, що всередині стін живе синтетичний шпигун. Масштаби простягаються від підозри близьких людей до Мера Макдонаха та його помічниці Женеви. Її підозрює Кеті, мотивуючи це тим, що Женева виглядає занадто ідеально. Підозри щодо мера поглиблюються Пайпер, її сестрою Нат та газетою «Суспільні події», що належить першій.

Будівлі Редагувати

Мешканці Редагувати

* Колетту деколи можна знайти в барі Добросусідства

Примітки Редагувати

  • Після завершення основної сюжетної лінії по місту розвісять прапори організації, сторону якої прийняв гравець, а бійці цієї фракції будуть патрулювати ринок та істи в лапшичной (крім синтів, якщо обрана сторона Інституту, ті обмежаться патрулюванням).
  • Якщо Виживший увійде в місто 25 грудня кожного року (в Піп-бой дата буде відображатися як 12.25.рік), місто буде прикрашене гірляндами та різдвяними ялинками, а деякі жителі будуть вітати гравця з Різдвом. Подібна подія буде відбуватися 31 жовтня (Піп-бой дата буде відображатися як 10.31.рік), лише у цей день місто буде прикрашене гарбузами і написами на тематику Хеловіна, і деякі репліки городян зміняться відповідно до даної тематики.
  • На самому верху стіни, навколишнього Даймонд-сіті, існують кілька схованок з боєприпасами і медпрепаратами, а в південно-східному кутку знаходиться ціла кімната з ліжком, станцією для броні та ядерних минизарядом. Щоб потрапити на стіну, потрібно обійти Даймонд-сіті зліва і перестрибнути з найближчого сусіднього будинку на сходи з північної сторони. Для цього доведеться скористатися гвинтом або реактивним ранцем.
  • Виживший в Церкві всіх вірувань може багаторазово отримувати тимчасову здатність Тихі роздуми яка збільшує на 5 % очки одержуваного досвіду протягом наступних 8 годин.
  • autAUT Даймонд-сіті згадується в щоденнику Зої.

Реакція напарників Редагувати

  • Кодсворт: «Так ось він який, знаменитий Даймонд-сіті. Я так сподівався, що це буде не просто курний стадіон, а якась коштовність. Необробленний діамант цивілізації, якщо завгодно!»
  • Пайпер: «Наш „Зелений самоцвіт“? Всі, хто значить хоч щось в Співдружності, або народилися тут, або прийшли сюди жити, або в якийсь момент були звідси вигнані. У нас висока стіна, працює каналізація, є електрика, школи, суворі охоронці. Ось такий у нас місто, подобається це тобі чи ні». — «Він великий і галасливий, його влада продажна, а жителі підлабузники. Але це мій будинок».
  • Престон Гарві: «Мер Макдонах завжди був проти Мінитменів. Ніколи не розумів чому».
  • X6-88: «Гарне місце, щоб поповнити припаси, якщо ви зможете витерпіти цей запах».
  • Джон Хенкок: «Даймонд-Сіті, ага? Знаєш, адже тут гулей не дуже люблять».
  • Нік Валентайн: «Навіть хороші люди можуть втратити розум від страху. Відповідний девіз для Даймонд-Сіті».
  • Кюрі: «Ми побачимо гру в бейсбол? От здорово!».

Поява Редагувати

Даймонд-сіті з'являється у Fallout 4 та доповненні до Fallout 4Automatron.

За лаштунками Редагувати

  • Даймонд-сіті побудований всередині стадіону Фенуэй Парк. У реальному Бостоні це найвідоміша бейсбольна арена.
  • Єдине червоне сидіння на трибуні стадіону — це знамените «Самотнє червоне сидіння» (англ. Lone Red Seat»). У 1946 році в капелюх сидівшого на ньому вболівальника потрапив м'яч, вибитий легендарним гравцем «Red Sox» Тедом Вільямсом. Цей удар вважається самим далеким хоумраном за всю історію Фенуей Парку, а червоний колір сидіння увічнив цю подію.

Світлини Редагувати

The Art of Fallout 4 Редагувати

Скріншоти Редагувати

Шаблон:Navbox Даймонд-сіті

Випадкова вікі