FANDOM

Gametitle-FO2

Гільдія работоргівців (англ. Slaver's Guild) — організація Fallout 2, що діє в 2241 ріку.

Опис Редагувати

Гільдія работоргівців, що влаштувалися в Дірі, Мецгером на чолі, об'єднала більшість работоргівців Північної Каліфорнії і стала монополістом у цій галузі, встановлюючи ціни на рабів і влаштовуючи облавные полювання на дикунів, що не було під силу малим групам работоргівців. Будь-кому займатися работоргівлею необхідно вступити в Гільдію і отримати відповідну татуювання на обличчі; «незаконна» работоргівля (без членства в Гільдії і татуювання) карається смертю. Гільдія знайшла досить великі владу і вплив, ведучи справи з Нью-Ріно і Містом Сховища, найбільшими «покупцями» рабів західного узбережжя.

Хоча рейнджери Нової Каліфорнійської Республіки ненавидять работоргівців і вбивають їх при першій можливості, в передмісті столиці НКР, работоргівля знаходиться на напівлегальному становищі. Справа в тому, що місто стоїть на межі, і тому закони республіки не виходять на північ її воріт (всередині країни работоргівля — тяжкий злочин). Завдяки цьому, Вортис, відомий работорговець, прямо під носом НКР відкрив рабовласницький табір, іменований «володіннями» і названий його ім'ям. Цей табір відноситься до гільдії і всі його працівники є работорговцами з відповідними татуюваннями.

Оснащення бійців Редагувати

Як би те ні було, у більшості випадків, работорговці оснащені досить просто, що дає можливість чинити опір при їх агресії.

Работорговці Дірки екіпіровані дуже просто: шкіряна броня і пістолет 10 мм. Лише Мецгер носить дробовик.

Работорговці Вортиса мають ще більш слабку броню — шкіряну куртку, але більш серйозне озброєння — «Дезерт Ігл 0,44». Їх командир, Доглядач, екіпірований краще всіх — металева броня і пістолет 14 мм.

Стосунки з Обраним Редагувати

Обраний може приєднатися до гільдії і брати участь у набігах на племена дикунів, які на своє нещастя попалися на прикмету Мерцгеру. Набіги будуть проходити наступним чином: Обраний і кілька інших работоргівців виявляються на локації дикого племені і вбивають всіх, хто чинить опір. Всього буде 5 набігів і найбільше можна заробити 4500 монет.

Як і іншим работоргівцям, Обраному зроблять характерну татуювання на обличчі. Після цього багато персонажі будуть відмовлятися говорити з ним, до того ж, рейнджери НКР стануть ворожими.

Поява Редагувати

Гільдія работоргівців з'являється тільки у Fallout 2.

Галерея Редагувати