FANDOM

Gametitle-FO1

« Це той самий Коло злодіїв! Я думав, що ти знаєш про це, раз ти... Ну, та не важливо. Ти подаєш надії. Колі могли б знадобитися такі як ти. »

— Локслі

Гільдія злодіїв (англ. Thieves' Guild або Thieves' Circle) — організація Fallout.

Опис Редагувати

Гільдія злодіїв, або Злодійський Коло — клан злодіїв у Старому місті Хабпід проводом Локслі. Вхід в їх основне укриття може бути знайдений у підвалі будинку з наркоманами. По дорозі Виходець з Сховища повинен за допомогою навичок «Злом» та «Пастки» обійти незначні перешкоди.

Члени гільдії Редагувати

З відомих — лідер Локслі, який має свою власну кімнату в укритті, і троє його спільників: Жасмин, Клео і Смитти. Жасмин, помічниця Локслі, розробляє всі деталі завдання і проводить оплату. Клео — єдиний член суспільства, яка охоче спілкується з Вихідцем. Вона поділиться інформацією про гільдії і розповість, що вони думають про решту частини Хаба. Смитти не розкаже нічого.

Квест Редагувати

Викрасти намисто у торговців • Якщо Виходець погодиться вкрасти діамантове намисто у Дарена Хайтауэра у Висотах, то в разі успіху отримає в нагороду електронну відмичку, яка стане в нагоді для злому військової бази Маріпоза, і 3000 кришок. Жасмин попросить не вбивати Хайтауэра, але якщо його вбити, нагорода все одно буде видана.

За лаштунками Редагувати

  • Гільдія злодіїв є відсиланням до середньовічних англійських балад про благородних розбійників Шервудського лісу на чолі з Робін Гудом, про яких розповідає сам Локслі.
  • Батьківщиною Робін Гуда називають селище Локслі, за назвою якого іноді іменують і самого Робіна — Робін Локслі.

Поява Редагувати

Гільдія злодіїв з'являється тільки у Fallout.