FANDOM

Gametitle-FO3 BS

Гріффон (англ. Griffon) — персонаж Broken Steel, доповнення до Fallout 3, гуль-шахрай.

Опис Редагувати

Перший раз його можна зустріти біля входу в Підземеллі на імпровізованій сцені. Перед ним зібралися чотири гуля-жителя Підземелля. Гріффон рекламує так звану «лікувальну воду», говорить слухачам, що вона вилікує їх, продаючи пляшечку за 10 кришок. У Гріффона є дар переконання, він ретельно продумує свою аферу, перед тим як втілити її в життя. У нього є помічники, з усього намагається витягти максимальну вигоду, але виявляється занадто жадібним. Якщо вивести гуля на чисту воду, то навіть перед натовпом розлючених гулей, готових убити його, він відмовиться віддати гроші назад.

Інвентар Редагувати

* Кількість генерується випадковим чином

Квести Редагувати

Чудова лікувальна вода! • Після того, як Самотній Подорожній викриє гуля, його можна змусити продавати очищену воду, але він все одно буде видавати її за лікувальну. Можна або прийняти від нього хабар, або змусити його розповісти гулям правду, але в такому випадку вони вб'ють його.

Примітки Редагувати

Гріффон носить перуку, видаючи його за справжні волосся, нібито виросли завдяки лікувальній воді. Якщо прийти до Гриффону, одягнувши такий же перуку, то буде доступний спеціальний варіант діалогу з ним з цього приводу.

Цитати Редагувати

  • «Кхе-кхе. Мда... ти тільки подивися. У нас з тобою практично одна і та ж зачіска. Хто б міг подумати? Кхе-кхе» (якщо на Подорожнього перуку).
  • «Братство не возить воду в Підземеллі, ти ж знаєш. Занадто дорого виходить доставка. Я вже не кажу, що потрібно пробиратися повз супермутантів. Але, крім цього, я додав пару моїх секретних інгредієнтів. Щоб поліпшити смак оригіналу! Ну, що скажеш? Изволишь пляшечку?»
  • «Ага! Вірно, друже мій. Чудова лікувальна вода врятує, відновить і заново виросте волосся, втрачені через передчасного облисіння. Купуй, і я додам до купівлі коробку „Абраксо“, секунду... БЕЗКОШТОВНО! Змішай, і отримаєш кращий з усіх відомих шампунів!»
  • «Я вже сказав тобі, твій „Пипись-2000“, чи як там його, зламаний. З водою все гаразд» (у відповідь на слова Подорожнього, що радіометр його Піп-бою показує, що продається радіоактивна вода)
  • «Загалом, у мене тут маленький гешефтик — я беру чисту воду і замінюю звичайної. Ми ж гулі, нам вона точно не зашкодить. Свіжу воду я запасаю, а потім продаю людям. Ну знаєш, рейдерам, Ізгоям і так далі. Тим, з якими Братерство не ділиться. Я ж не злодій. Я просто хочу допомогти. Я потрібен Братству. Мої кришки оплачують воду для Пусток. Просто запитай Бигсли у проекті „Чистота“».

Поява Редагувати

Гріффон з'являється тільки у доповненні до Fallout 3Broken Steel.

Баги Редагувати

У разі смерті Гріффона з його трупа щотижня можна отримувати 200-600 кришок.

Див. також Редагувати

Інструкції Гріффона