FANDOM

Gametitle-FO3.png
Mbox default.png
Для поліпшення цієї статті бажано:
Доповнити відсутні відомості.

« Громада Кентербері — це останній пункт на торговому шляху, що проходить через все Столичне пустище. »

Завантажувальні екрани Fallout 3

Громада Кентербері (англ. Canterbury Commons) — локація "Fallout 3", містечко на далекому східному краю Столичного Пустища, північніше Вашингтона.

Опис Редагувати

Була заснована в 2258у Дядечком Роу і його сестрою Дейзі як перевалочний пункт для торгових караванів. У 2271 ріку рейдерської атаки на місто Дейзі і її чоловік Луїс Пасион були вбиті, і Ернест Роу став опікуном сина Дерека[1].

У 2267 ріку найманець Домінік Дейсадро переселяється в Громаду Кентербері, де надалі буде контролювати всі питання безпеки та надзвичайних ситуацій[2].

Прибула в 2274 ріку Літл-Лемплайт Мачете привечается Домініком.

В 2277 році в Громаду Кентербері раптово увійшла якась НеМирмика зі зграєю гігантських мурах, оголосивши себе королевою мурах і заявивши, що людство мертво і мурашки будуть правити світом, після чого дала команду мурашкам напасти на жителів поселення. Однак досвідчений захисник міста Домінік Дейсадро з спритністю постріляв по мурах, швидко звернувши їх у втечу і мурах, і їх предводительницу. Повторивши ще кілька таких «нападів», НеМирмика спочатку неабияк тішила жителів громади і навіть викликало неприязнь у напад рейдерів на громаду.

Під час чергового набігу на місто НеМирмике з мурахами вдається розбити улюбленого робота одного з жителів громади — Скотта Волински, який з цієї нагоди вирішив стати Механистом. Він замикається на сервіс-центрі робототехніки і займається створенням роботів, які будуть давати відсіч королеві мурах і її мурах, щоб захистити жителів Кентербері. У відповідь на це НеМирмика оголошує війну Механисту, в якій було близько двадцяти сутичок комах з роботами. Кожне нове бій, в доповненні з бойовими роботами починає викликати побоювання у місцевих жителів, і ті починають залучати зі сторони людей, щоб вирішити конфлікт «супергероїв».[3]

Мешканці Редагувати

Таня Крістофф (НеМирмика) і Скотт Волински (Механист) були мешканцями Кентербері до самого недавнього часу. Мойра Браун народилася в Громаді Кентербері, але, подорослішавши, перебралася в Мегатонну.

Знахідки Редагувати

Квести Редагувати

  • Нелюдський гамбіт • Два самозваних супергероя, НеМирмика і Механист, перетворили територію Кентербері і прилеглі землі в поле битви — до захоплення малолітньої Дерека і обґрунтованим побоюванням дорослих жителів громади. Необхідно розібратися або з одним з супергероїв, або з обома.
  • "Пошук Шеріл" • Самотній Подорожній може виявити в декількох розкиданих по Столичної Пустки могилах записки, що розповідають про похованих в них колишніх жителів громади, які загинули під час пошуків якоїсь Шеріл.
  • "Торгова імперія" • У розмові з Дядечком Роу можна домогтися спонсорування всіх торгових караванів на Пустищах. Звичайно, доведеться викласти кругленьку суму, але вигода очевидна. По-перше, у караванників збільшується рівень навик «Ремонт» до 65-75 пунктів; по-друге, у них стає різноманітнішим асортимент і з'являється більше кришок.

Примітки Редагувати

На південь від Громади Кентербері варто неотмечаемая радіовежа, що транслює сигнал «Янкі Браво».

Появу Редагувати

Громада Кентербері з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. "Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide", стор 68.
  3. За розповідями Дядющшки Роу і Домініка Дейсадро.

Шаблон:Navbox Кентербері

Випадкова вікі