FANDOM

Gametitle-FO3.png

Грейдіч (англ. Grayditch) — локація Fallout 3.

Опис Редагувати

Це маленьке містечко, розташоване на околиці Вашингтону, на південь від «Супермарта». На момент прибуття Самотнього Мандрівника повністю розорене вогняними мурахами (незважаючи на це, персонажі з більш високими рівнями мають ймовірність зустрічі зі звичайними і гігантськими радскорпіонами). Після завершення квесту «Жива вода» в Грейдічі з'явиться пост Анклаву.

Історія Редагувати

Грейдіч був мирним співтовариством на околиці Вашингтону, округ Колумбія. Спочатку два сімейства, що складаються з семи доброзичливих людей, спокійно жили, торгували з караванами, полювали на тварин, поки в місто не прийшов учений по імені Леско. Після прибуття він зайнявся експериментами, один з яких закінчився не зовсім вдало, після чого місто було розорено вогняними мурахами, які вбили всіх, крім двох[1] його жителів: їх творця Леско і хлопчика по імені Брайан.

Персонажі Редагувати

Будівлі Редагувати

У південно-східній частині локації знаходиться вхід на станцію метро Меріголд.

Квести Редагувати

  • «Вони!» • Якщо Мандрівник знаходиться в околицях Грейдіча, Брайан підбіжить до нього і почне розмову. Хлопчик попросить врятувати його батька від нападу вогненних мурах, після чого буде ховатися в укритті Пуловськи поруч із закусочної недалеко від свого будинку до завершення квесту. Після знищення мурах і повідомлення про це Брайану хлопчик повернеться в свій будинок, наведе там порядок і поховає батька. Доктор Леско також повернеться в свою хатину.
  • «Збір нектару для забави та вигоди» • Невідзначений повторюваний квест. Після завершення квесту «Вони!» доктор Леско, який повернувся з підземної лабораторії на станції Меріголд в свій будинок, попросить збирати нектар вогненних мурах.

Цікаві знахідки Редагувати

Околиці Редагувати

Поява Редагувати

Грейдіч з'являється тільки у Fallout 3.

Баги Редагувати

  • У версії для PC це місце відоме кількома випадками вильоту гри до знищення мурах, так що необхідно вчасно зберігатися.
  • Тридогнайт продовжить оповідати радіо про «раптову тишу», що виникла в Грейдічі, незалежно від дій Мандрівника. Можливо, це похибки перекладу, так як в англійській версії стає ясно, що тиша раптова, а давно очікувана.
  • Розповідь Тридогнайта про «тиші Грейдіча» насправді не баг, а результат невиконаного квесту «Вони!». Потрібно знайти будинок для Брайана Вілкса (в Ривет-сіті або в Літл-Лемплайт), повернутися до нього і повідомити про це. Тридогнайт змінить після цього новину про Грейдіч.

Примітки Редагувати

  1. Виживших свідків трагедії в Грейдічі, безперестанку повторює, що місто у вогні, можна знайти в випадковій зустрічі. Безіменний мешканець Столичного Пустища не згадується Брайаном.
  2. У першій розмові Брайан Вілкс скаже, що дружив з сусідським хлопчиком Віллом Брендісом, однак у терміналі Вільяма Брендіса, колишнього бійця Анклава, в одній із записів йдеться про його сина Френка (тільки в перших, допатчевих версіях гри). Ймовірно, це помилка розробників, викликана плутаниною з іменами.
  3. У локалізації від «1С» будинок і маркер карти помилково названі будинком Брендисов

Грейдіч

Випадкова вікі