FANDOM

Gametitle-FOTGametitle-VB
Не слід плутати з персонажем Fallout: New Vegas Шайен.

Гора Шайєнн (англ. Cheyenne Mountain) — локація Fallout Tactics.

Опис Редагувати

Одна з вершин у південній частині Скелястих гір на території штату Колорадо, неподалік від міста Колорадо-Спрінгс.

Історія Редагувати

Будівництво підземного комплексу військового призначення було розпочато в 1950-ті роки. Задовго до Великої війни. У цьому місці розташовувався укріплений Центр командування військово-космічної оборони Північної Америки (НОРАД), захист якого повинна була витримати застосування противником ядерної зброї.

За кілька років до початку Великої війни (виходячи з масштабу робіт — приблизно в 2050-е або 2060-ті роки) тут було розпочато будівництво колосального за розмірами, повністю автоматизованого Сховища 0, яке повинно було стати «серцем» для мережі протиатомних Притулків. Незважаючи на скорочення фінансування, це будівництво було завершено.

23 жовтня 2077 року ядерні удари були нанесені по території США, одна з балістичних ракет розірвалася в безпосередній близькості від гори Шайєнн. В результаті було порушено нормальне функціонування Калькулятора.

На початку 2197 ріка, після того, як група озброєних супермутантів зробила спробу силового проникнення в Сховище 0, Калькулятор остаточно прокинувся і негайно вжив заходів по нейтралізації загрози (Emergency Pacification Protocol). Відсутність інтересу до бункера може свідчити про те, що його місцезнаходження було забуто, а найближчі околиці залишалися ненаселенными або малонаселеними. Після активації програми по перетворенню постатомного світу (Exodus Protocol) було в цій місцевості населення, імовірно, було знищено роботами.

Для забезпечення безпеки, на підступах до Сховища 0 в цей період були виставлені зовнішні сторожові пости і встановлені системи захисту (кілька турелей і генератори, які забезпечували їх функціонування). Тим не менш, довготривалих укріплень (Дотів) споруджено не було[2].

Пізніше, в 2197 році схил гори штурмували бійці Братства Сталі, які прорвалися до головного входу Сховища 0 і підірвали у протиатомних дверей ядерну боєголовку. Можна припустити, що в результаті цього вибуху Сховище 0 отримало великі руйнування, однак в цілому таке тактичне рішення представляється досить спірним: потужність вибуху багаторазово перевищує параметри, необхідні для досягнення поставленої задачі (силове «розтин» Сховища); також незрозумілим залишається, як штурмові підрозділи подолали розпечений і радіоактивний епіцентр вибуху.

Можна припустити, що згодом радіоактивний кратер суттєво ускладнив Братству використання трофеїв Сховища 0.

Характеристика місії Редагувати

Під'їзна дорога являє собою звивистий «серпантин», і просування по ній потребує обережності. Втім, передбачена можливість обійти зміцнення супротивника, піднявшись на схил гори і розстріляти позиції захисників зверху.

Противник: підступи до Сховища 0 охороняють 89 роботів, у тому числі: 13 Hover; 22 «блискавок» (Scurry); 10 охоронних роботів (Security); 35 андроїдів (Humanoid); «миротворець» (Pacification Bot); «Бегемот» (Behemoth) і 7 турелей.

На озброєнні роботів є: 5 кулеметів «Віндікатор», 2 Gauss Rifle, 5 плазмових 12 лазерних гвинтівок, 2 лазерних і 4 плазмових пістолета, 3 гранатомета M-79 і 3 реактивних протитанкових гранатомети.

Також, у роботів можна зібрати: 42 осколкові ракети, 13 бронебійних ракет, 15 шт. 40-мм гранат, 100 шт. патронів калібру 0,50, 600 шт. 7,62-мм патронів, 240 шт. 9-мм бронебійних патронів, 1020 микрореакторов, 270 малих енергетичних батарей та 25 шт. 2-мм голок[3].

Мети і завдання місії Редагувати

  • Підвезти ядерну боєголовку до дверей Сховища: доставити транспортер з атомним зарядом до входу в Сховище 0 (45 950 одиниць досвіду);
  • Забезпечити безпеку групи: відвести особовий склад у протиатомний бункер[4].

Особливості місії Редагувати

Після успішного завершення цієї місії перехід в бункер не відбувається, відразу починається наступна. Таким чином, Воїн почне її з тим складом загону, який збереже в кінці цієї місії.

Трофеї Редагувати

В контейнерах і скринях можна знайти 5 зарядів динаміту, 250 шт. 2 мм голок для гаусс-зброї, 50 шт. набоїв калібру 0,50, 9 суперстимуляторов, 1 стимулятор і два ремонтних набору.

Цікаві факти Редагувати

З дизайн-документів відомо, що тут спочатку була передбачена зустріч з паладином Братства по імені Ендрю Рівз з загону «Сокіл», який супроводжував транспортер. Він також повинен був передати три радіомаяка для наведення вогню артилерії. У ході розмови він згадує: «Ми дуже довго збирали артилерійські снаряди, їх непросто знайти, так що не витрачайте їх з розумом». Таким чином, є підстави стверджувати, що в розпорядженні СЗБС було принаймні одне справний знаряддя.

Поява Редагувати

Гора Шайєнн з'являється у Fallout Tactics, a також повинна була з'явитися у Van Buren.[5]

За лаштунками Редагувати

Гора Шайєнн — реально існуючий об'єкт в штаті Колорадо, США, в околицях міста Колорадо-Спрінгс, місце розташування підземного комплексу «NORAD».

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. У силу особливостей місії побачити його не можна.
  2. Міни і барикади, які блокують не тільки проникнення, але і виїзд з Сховища, схоже, були встановлені «в останній момент».
  3. У наведеному переліку не враховується боєкомплект двох турелей і двох роботів-охоронців, оскільки зібрати ці трофеї не вийде.
  4. У зв'язку з тим, що зворотний відлік перед вибухом становить 60 секунд, настійно рекомендується: після завершення «зачистки» заздалегідь відвести в бункер всіх бійців, крім водія. Також для захисту від радіації кожному бійцеві слід прийняти не менше 1 дози «рад-X».
  5. Van Buren повинна була з'явитися як локація кратер

Шаблон:Navbox Локації Fallout Tactics