FANDOM

Gametitle-FO3

« Тільки господу богу відомо навіщо, але дитинко з Сховища 101 риє носом землю на Столичної Пустки в пошуках нової марки ядер-коли. Називається вона «квантова ядер-кола» і, наскільки мені відомо, випускалася потрошку до війни. Кажуть, що на смак вона як радскорпионтє лайно, а пісати після неї ви будете чимось голубеньким, або на смак як радскорпионья сеча, а голубеньким ви будете какати. Ну в загальному ви мене зрозуміли. Гей, якщо ви не знали — наш мандрівник вже зібрав купу пляшечок з газованою водою. Боже мій, день-другий — лайно все те ж. »

Тридогнайт на радіо «Новини Галактики»

Гонитва за ядер-колою (англ. The Nuka-Cola Challenge) — побічний квест Fallout 3. Він також є досягненням на Xbox 360 і PC; Бронзовою медаллю на PlayStation 3.

Попередження: якщо виконати цей квест раніше неотмечаемого квесту «Пошуки формули, Воротар Леду не з'явиться, що зробить виконання останнього неможливим.

Початок квесту Редагувати

Щоб почати квест, необхідно знайти Сієру Петровиту у Гердершейде.

При зустрічі вона запропонує провести для Самотнього Подорожнього Екскурсію по ядер-колі, яка полягає в перегляді великої колекції предметів, пов'язаної з цим напоєм, і прослуховуванні довгої лекції. Якщо Подорожній погодиться на цю пропозицію, Сьєрра покаже кожен куточок свого будинку, перетвореного в музей ядер-коли. По завершенні екскурсії Подорожній отримає в подарунок пляшку крижаний ядер-коли.

Якщо Подорожній віддасть їй пляшку квантової ядер-коли, то дівчина попросить принести їй ще, так як обожнює цей вид коли з пікантним смаком. При цьому обіцяє платити за кожну пляшку 40 кришок.

Альтернатива Редагувати

Вийшовши з її будинку, Подорожній зустріне Рональда Ларена, який запропонує угоду. Він хоче, щоб гравець віддавав всю знайдену квантову йому, а не Сьєррі. Натомість він пропонує платити ті ж 40 кришок (при розвиненому навичці «Красномовство» — 80 кришок). Якщо посприяти демографічного прогресу на Пустищах таким способом, то розплачуватися гравцеві доведеться кармою.

(Рональд розраховує таким чином привернути до себе увагу Сьєрри, спокусити її і вступити в інтимну близькість; втім, з розмов з нею гравець може зробити висновок про пріоритетному напрямку її мислення та кругозорі). Після завершення квесту та отримання кришок можна побачити, як Рональд, принісши газовану воду Сьєррі, намагається натякнути, що пора б спробувати «трохи Рональда», але Сьєрра в упор не розуміє його натяків «великого плюшевого ведмедика». А якщо розповісти Сьєррі про спроби Рональда перекупити квантову, щоб «залізти їй в труси», то вона здивується, «навіщо чоловікові лізти в брудні жіночі трусики».

Якщо гравець жіночої статі і має здатність «Чорна вдова», Рональда можна умовити самому вирушити на пошуки потрібного напою, пообіцявши йому «повеселитися втрьох». Його бездиханне тіло можна буде знайти і обчистити в будівлі заводу «Ядер-колу». На його тілі в цьому випадку гравець знайде унікальний обріз «Кісткоподрібнювач».

Пошук 30 пляшок квантової ядер-коли Редагувати

Пляшки з сяючою, фіолетово-блакитного кольору рідиною всередині — досить рідкісний предмет, і шукати їх доводиться, оглядаючи кожен закуток. На щастя, вони чітко видно в темряві і зазвичай лежать в якому-небудь важливому місці (а не просто розкидані по сміттєвих бачків зруйнованого метро). Поряд із звичайною колою іноді зустрічаються і в торгових автоматах.

Докладний перелік місць, де їх можна знайти, див. тут.

Цех по виробництву ядер-коли Редагувати

Непоганим місцем для початку пошуків можна назвати завод «Ядер-кола». Крім кількох пляшок, що лежать в різних місцях, можна задіяти відключену навантажувальну лінію.

Пароль для її запуску можна отримати від бригадира Мило або пройшовши тест на красномовство, або з допомогою додаткової опції діалогу при наявності здатності «Робототехнік», або просто знищивши і оглянувши напис на його жетоні.

Потрібно ввести отримані дані в термінал приміщення, де знаходиться (або був) робот-бригадир, і вибрати в меню показ вантажної відомості.

Вантажна відомість розповість Подорожньому, куди була відправлена перша партія квантової — це торговий центр Парадіз-Фоллз, універмаг «Супермарт» та бакалія міста Олд-Олни.

У «Супермарте» отриману партію товару можна знайти в коморі, за поваленими стелажами, трохи далі протектрона (три пляшки).

В Парадиз-Фоллз ящик з квантової стоїть під сходинками сходів, праворуч від ліжка. Всього 5 пляшок. Слід бути обережним, так як якщо работорговці помітять крадіжку, то стануть ворожими.

Поклавши в свій інвентар ці пляшки, Подорожній не втратить в кармі, хоча пляшки належать Трунарю Джонсу.

Досліджуючи Олд-Олни, можна виявити, що ніякої поставки квантової там немає і в помині. Зате на сходах колишньої Пожежної частини (південний схід Олни) можна побачити скелет везшего цей вантаж водія фури і лежить поруч звіт про ДТП. З нього стане відомо, що вантажівка з колою потрапив в аварію, а водій дістався сюди пішки, коли зрозумів, що почалася ядерна бомбардування, і допомога не прийде.

Фуру з частково уцілів вантажем (у тому числі 6-8 пляшок квантової) можна знайти, досліджуючи шосе в околицях міста — вона стоїть під шляхопроводом приблизно на півдорозі між Олд-Олни і фермою «Чисті землі». Поблизу від пошкодженого автомобіля зустрічаються: рейдери, гігантські мурахи і кігті смерті.

Нагорода Редагувати

С'єрра Петровіта заплатить за 40 кришок за кожну пляшку квантової. Після збору і передачі коллекционерше 30 пляшок (не можна все відразу) її автомат з ядер-колою заповниться, і вона подарує Подорожньому схему — ядерної гранати. Крім того, Подорожній отримає 300 очок досвіду і поцілунок принцеси (плюс в карму).

У подальшому вона може спекти для Подорожнього Міссісіпський квантовий пиріг, якщо принести для нього інгредієнти.

Якщо ж віддати всі 30 пляшок Рональду Ларену, то він також заплатить за 40 кришок за кожну (або по 80, якщо красномовно поторгуватися). При цьому карма буде зіпсована. А Рональд віднесе здобуту квантову Сьєррі, в надії отримати від неї нагороду. Яку саме — окрім екскурсії по музею і пирога — можна тільки здогадуватися.

Щоб отримати максимум грошей, і хорошу карму зберегти, можна продати 29 пляшок Рональду, а 30 — Сьєррі (або навпаки, якщо гравець прагне бути лиходієм).

У доповненні Broken Steel можна взяти здатність «Квантовий хімік», що дозволяє робити з десяти звичайних ядер-кількість одну квантову.

Примітки Редагувати

  • Назва квесту є відсиланням на рекламну акцію, запущену в 1975 році компанією Пепсіко: «The Pepsi Challenge».
  • Якщо Сьєрра загинула, то в розмові з Рональдом з'явиться гілку, в якій гравець проклинає Корпорацію «Ядер-кола» за смерть дівчини. Рональд відчуває до гравцеві довіру, оскільки на боці автомата з ядер-колою в будинку Сьєрри є напис: «При розкритті цього апарату ви будете відповідати перед Корпорацією „Ядер-кола“». Цей діалог є відсиланням до сцени з фільму «Доктор Стрейнджлав».
  • Провидиця Бузок згадує про Сьєррі і Рональда: «Я чую крик жінки, охопленої пристрастю, і чоловіка, який її бажає».
  • Якщо в розмові з Рональдом використовувати здатність «Чорна вдова» і переконати його відправитися на завод ядер-коли, то існує варіант врятувати його від неминучої загибелі: гравець повинен негайно переміщуватися на завод і винищити всіх протектронов на першому поверсі. Ларен з'явиться на заводі трохи пізніше, живий і неушкоджений, і буде стояти біля вхідних дверей.
  • Якщо таким чином врятувати Рональда, потім покинути будівлю заводу, а потім знову до нього повернутися — він буде лежати мертвий (скрипт розробників). У цьому випадку можна без втрати карми забрати у нього унікальний обріз «Кісткоподрібнювач», зрозуміло, можна заодно забрати і все решта.
  • Якщо гравець приходить до Сьєррі здавати 30 зібраних пляшок і у нього в інвентарі їх більше, то він позбудеться всіх, щоправда за них йому заплатять. Щоб уникнути цього, можна перед розмовою вивантажити надлишок на підлогу.

Поява Редагувати

Квест «Гонитва за ядер-колою» з'являється тільки у Fallout 3.

Баги Редагувати

  • Якщо гравець приходить до Сьєррі з уже зібраними 30-ма пляшками і, ледь отримавши квест, відразу ж віддає їх їй, то вона може заплатити тільки 40 кришок замість обіцяних 1200 і не дати схему Молотов-коли.
  • Те ж саме може статися і з Рональдом.
  • Якщо цей квест завершений раніше неотмечаемого квесту «Тільки для тестів», то Воротар Леду не з'явиться, і виконання останнього стане неможливим.
  • Всередині Будинку Сьєрри Петровити випадково можуть з'явитися різні опоненти. Можливо, вони приходять в музей на екскурсію. Серед зацікавлених експозицією можна назвати: робота-охоронця, пазурів смерті, гігантських радскорпионов і навіть військовослужбовців Анклава. У цьому випадку, якщо їх швидко не вбити, дівчина загине, а квест буде провалений.
  • Після отримання вантажної відомості на заводі ядер-коли квест може не відновитися. Тобто на карті можуть не з'явитися маркери в районах Парадіз Фоллз, Олд-Олни і «Супермарт».
  • Можливо, при спілкуванні з Петровитой в діалозі з'явиться вираз «ядерна граната» (перевірено в «Золотому виданні»), але замість обіцяного вона дає схему Молотов-коли. В оригіналі Молотов-кола називається Nuka grenade, і це всього лише різночитання в перекладі.