FANDOM

Gametitle-FO3

Гонитва за цукровими бомбами (англ. murphy's Bombing Run) — невідзначений, повторюваний квест Fallout 3.

Опис Редагувати

Мерфі можна зустріти під час виконання квесту «Узи крові», спустившись у метро станції Сенека. Він гуль. Займається створенням посиленою версії гвинтиультравинта. Звичайний гвинт не надає належного ефекту на гулей, тому він вирішив виправити цей недолік. Для нового наркотику йому потрібно три компоненти. Два є в достатку (судячи з усього, це звичайний гвинт і чистячий засіб «Абраксо», яке валяється під столом), а ось третього, цукрових бомб не вистачає. В цьому і полягає суть квесту: приносити Мерфі цукрові бомби в обмін на кришки.

Нагорода Редагувати

За кожну пачку бомб він буде давати 15 кришок. За допомогою красномовства ставку можна підвищити до 30 кришок. За кожні 8 коробок бомбочек він буде продавати одну дозу ультравинта за 55-76 кришок (вартість залежить від досвіду «Бартер»).

Примітки Редагувати

  • Якщо Самотній Подорожній погоджується допомогти Мерфі, то отримує замітку «Гонитва за цукровими бомбами».
  • Спочатку у Мерфі в інвентарі є тільки ультравинт і деякі інші препарати. Якщо купувати за кришки, то вони залишатимуться у нього, а якщо обмінювати на інші предмети, то вони будуть зникати при повторному бартері.
  • При цьому продані предмети можна у нього викрасти, а нові дози ультравинта можна викрасти з скрині за столом.

Баги Редагувати

  • Іноді, при продажу цукрових бомб в кількості 8 штук, може пропадати варіант в діалозі, що дозволяє продати ще. Для усунення бага необхідно просто перезавантажити гру.
  • Також дуже часто при продажу великої кількості цукрових бомб одночасно, у Мерфі можна купити тільки один або два ультравинта. Так що якщо він вам потрібен, то краще здавати цукрові бомби по 8 штук за раз і купувати з'явився у гуля ультравинт.
  • Сержант РЛ-3, один з напарників, може з нез'ясовних причин почати обстріл Мерфі після продажу бомбочек. У зв'язку з цим рекомендується залишати його біля входу в лабораторію.
  • Барретт і Мерфі можуть почати атакувати Фокса (одного з напарників, коли той заявиться до них в лабораторію, тому його також варто залишити біля входу.