FANDOM

Gametitle-FO3 PL

Голоси, що шепочуть (англ. Hearing Voices) — третій з квестів основної сюжетної лінії в Point Lookout, доповнення до гри Fallout 3.

Отримання Редагувати

Після обряду посвячення ми дізнаємося від дикунів, що править племенем якийсь Джексон, якого зараз, звичайно ж, у Соборі немає. З'ясовуємо також те, що дикуни атакували маєтку Келверта за наказом Джексона, якому нібито було бачення зробити це.

Пошуки Джексона Редагувати

Всі дикуни, крім Надін (з не позначеного квесту Переслідуючи втікачку), мовчать, а від Надін ми дізнаємося багато цікавого:

  • У Самотнього Подорожнього під час обряду посвячення був вирізаний шматочок мозку, але хто це зробив — вона розповість при наступній зустрічі (інформація для квесту Переслідуючи втікачку)
  • Сховище Джексона знаходиться в морському гроті, вхід в яку загороджує розбилося судно (отримуємо ключ від люка корабля)

Допит Джексона Редагувати

Після такого вдалого розмови необхідно повернутися назад до Десмонду і розповісти все. Він відправить нас допитати Джексона. Йдемо до корабля, за допомогою ключа відкриваємо люк. Під люком виявляється велика печера, вглиб якої веде просторий хід з факелами. У цій печері мешкають болотники, а також є два сейфа: у першій кімнаті зліва в кораблі, другий ліворуч від входу в печеру, за калюжею. Крім того, на кораблі можна знайти різне барахло, наприклад, в затопленій кімнаті. Якщо ж ви не настільки цікаві, то рухайтесь прямо по проходу з факелами і прийдете у велику кімнату, де бачимо Джексона, розмовляє з голограмою мозку. Після того, як розмова закінчена, вбиваємо або допитуємо Джексона і звертаємося до мозку, від якого дізнаємося, що за допомогою дикунів він хоче знищити Десмонда і якийсь вигаданий ним прилад, який глушить всі радіосигнали, що надходять від мозку (він же — Професор Келверта). Розчарований провалом дикунів, він пропонує Самотньому Подорожньому самостійно виявити і знищити «глушилку». Ця прохання розпочинає квест Керування думками.

Знову до Десмонду Редагувати

Повертаємося до Десмонду і повідомляємо про те, що трапилося. В нагороду отримаєте лише 300 ОО.