FANDOM

Gametitle-FNV OWB.png

Гніздо зозулі (англ. The cuckoo's Nest) — локація у Old World Blues, доповненні до Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Печера в горах між локаціями «X-2 Трансляционная мережа» та «X-7A Пробний пуск артилерії». Розташована на південно-заході Великої Гори, захід локації «X-7A Пробний пуск артилерії», населена лоботомітами, створили собі вівтар, в центрі якого знаходиться голодиск з особистістю Тостера. Можна припустити, що вони дізналися про зміст запису, так як в печері безліч простих тостерів, зокрема навколо вівтаря.

Поряд з іншими лоботомітами, всередині печери мешкає і унікальний — Випробуваний об'єкт 1. На його тілі може бути знайдений інверсійна протонна сокира.

Перед входом в печеру є шафа, на якому зображений прапор Старого Світу, залишений Уліссом.

Після закінчення доповнення, якщо головний герой включить модуль тостера, і при умові, що у нього погана карма, тостер зробить собі тут Кривавий вівтар, де буде розчленовувати та спалювати тостери.

Цінні знахідки Редагувати

Поява Редагувати

Гніздо зозулі з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasOld World Blues.

За лаштунками Редагувати

Назва локації — очевидна відсилка до книги Кена Кізі «Політ над гніздом зозулі», в якій головного героя відправляють на лоботомію.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі