FANDOM

Gametitle-FOT

Гленда Клоуз (англ. Glenda Close) — персонаж Fallout Tactics.

Опис Редагувати

Імпульсивна жінка середніх років, з темним волоссям; одна із старійшин і головний лікар Розбійників, голова медичної служби.

У 2197 ріку, під час штурму Ньютона роботами механічної армії Калькулятора, Гленда Клоуз вціліла, сховавшись в одному з будинків. Вона була виведена з небезпечного району бійцями одного з загонів НБС і згодом (разом з іншими старійшинами риверов) під надійною охороною переправлена на зустріч з керівництвом Братства. Про її подальшу долю відомостей немає.

Інвентар Редагувати

Примітки Редагувати

Існує можливість зберегти Гленду Клоуз у складі загону після завершення місії в Ньютона, якщо вивезти її в зону евакуації всередині танка.

Поява Редагувати

Гленда Клоуз з'являється тільки у Fallout Tactics.

За лаштунками Редагувати

Гарячий і пристрасний секс в Fallout Tactics.

  • Daniel Levin: «Незважаючи на те, що Гленда Клоуз клянеться персонажу у безсмертній любові з першого погляду (незалежно від статі... по-моєму), вона все одно потрапляє в трудовий табір/руки інквізиції Братства (про що повинно говоритися в описі завдання).
    Це фатальний потяг прийшов з фільму „Фатальний потяг“ (де грала актриса з тим же ім'ям)».
  • Ed Orman: «Я не впевнений. Думаю, Dan задумав її такою, скажімо, шлюхою, і вона могла клеїтися до гравцеві в розмові. Але це ні до чого не призвело (наприклад, до того, щоб вона пробралася в казарму і зустріла вас там у відвертій сукні)».