FANDOM

Gametitle-FO3

« Якщо тобі не цікаво оглянути мою колекцію, тоді тут правда не на що дивитися. Якщо тільки зламані мости не здаються тобі мальовничими. »

Сьєрра Петровіта

Гердершейд (англ. Girdershade, укр. Тінь балки) — локація Fallout 3, поселення в південно-західній частині Столичного Пустища.

Опис Редагувати

Місцезнаходження Редагувати

Розташований на захід від заправки і магазинчика Джоко і на південний-захід від гаражу Кейсі Сміта.

Планування Редагувати

Гердершейд є крихітним селищем, розташованим під магістраллю. Він отримав свою назву від відламаної частини естакади і оголених балок: це все, що залишилося від його надбудови[1]. Поселення розташоване на невеликій височині і обгороджено парканом з півдня і сходу.

Поселення виправдовує свою назву — вціліла балка, несе на собі частину магістралі, розташовується в центрі поселення і прилягає до будинку Сьєрри. Ізольована центральна балка несе на собі вцілілий ділянка автостради, який повністю ізольований від магістралі зі східної і західної сторін, тим самим нагадуючи форму гриба, який прикриває тінню від своєї капелюхи будинки жителів». У свою чергу цей ізольований ділянку з зруйнованими ділянками магістралі є центром таких же відкололися ділянок магістралі, але вже несучих її на 3 балках на західну і східну сторони. На цих ділянках магістралі досі залишилися три корвеги, які знаходяться над поселенням.

У Гердершейде є дві дерев'яні старі хатини, належали двом єдиним жителям — Сьєррі Петровіті, шанувальниці і фаната «Ядер-коли та Рональду Ларену, який прагне привернути увагу Сьєрри і захищає її. Самих же господарів можна буде знайти у власних будинках. Пройти до їх будинків можна з північної, південної та східної сторін.

До будинку Рональда Ларена, що практично на вершині скелі з північної сторони прибудовано загін, в якому міститься брамін. На будинку Сьєрри Петровіти, біля якого розкидані пляшки з-під газованої, є неонова вивіска «Ядер-коли».

Історія Редагувати

Сьєрра і Рональд є давніми жителями селища, Сьєрра була «засновником» місця як мінімум десять років тому[2], а Рональд зайняв другий будинок після того, як його колишні господарі були вбиті[1].

Колись Болт з двома рейдерами відвідали Гердершейд. Один з рейдерів намагався проникнути в будинок Рональда Ларена, але був убитий господарем будинку за допомогою пострілу «Костедробителя». Інший спробував оглушити Рональда дубиною, але той встиг відсторонитися і зробив йому смертельний постріл в обличчя. Залишився один на один з Рональдом Болт спробував з ним впоратися, проте стримавши кілька серйозних ударів кулаками від Ларена, Болт все ж таки відступає[3][4].

Знахідки Редагувати

Квести Редагувати

Примітки Редагувати

  • Брамін в загоні залишає Гердершейд і спрямовується в бік Мегатонни, оскільки має схожу "base id" ("MegatonBrahmin") і скрипт ("CRBrahminScript"), які задають схожу поведінку для брамина, що вже перебуває в Мегатонне. Тобто, по суті, брамін з Гердершейда є двійником свого родича з Мегатонни. Якщо супроводити брамина до Мегатонни, то той пройде через головні ворота в місто і зникне.
  • Мародер, у якого Самотній Подорожній може купити пляшку квантової ядер-коли, відзначить Гердершейд на карті.
  • Південна і східна край Гердершейда зазвичай населена дикої живністю, яка може представляти серйозну загрозу як для Самотнього Подорожнього, так і для жителів поселення.
  • На північ від Гердершейда після захоплення проекту «Чистота» буде розташовуватися табір Анклава.

Поява Редагувати

Гердершейд з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. 1,0 1,1 "Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide", стор 376.
  2. Сьєрра згадує, що вона вигравала щорічні конкурси колекцій клубу любителів ядер-коли десять років поспіль.
  3. Виходячи з розмов із Сьєррою Петровитой.
  4. "Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide", стор 82.

Шаблон:Navbox Гердершейд

Випадкова вікі