FANDOM

Gametitle-FO2Gametitle-FOTGametitle-FNVGametitle-FNV HHGametitle-D20Gametitle-FB

Гекон (внутрішньоігрові назва Fallout 2гекко; англ. Gecko) — істота Fallout 2, Fallout: New Vegas і доповнення Honest Hearts. Істота тільки згадується у Fallout Tactics: Brotherhood of Steel

Опис Редагувати

Поширена на заході США ящірка-мутант, нащадок довоєнних геконів (лат. Gekkonidae). Під дією радіації гекони досягли дуже великих розмірів, навчилися ходити на задніх лапах. Такий їх різновид, як вогненні гекони, навіть навчилися дихати вогнем, подібно міфічним драконам, тоді як зелені гекони плюються отруйною слиною.

Види Редагувати

Гекони з'являються в Fallout 2 і Fallout: New Vegas. В обох іграх є три різновиди геконів: звичайні, золоті і вогненні, а також особливий вогненний гекон-легенда. У Honest Hearts з'являються зелені гекони.

  • Маленькі гекони • Звичайні гекони, їх легко вистежити і вбити. Відрізняються білим кольором шкіри.
  • Золоті гекони • Більш агресивні і сильніше звичайних. Головна особливість золотих особин — при укусі вони викликають у жертви радий-отруєння, підвищуючи рівень радіації на 8-36 радий. Варто відзначити, що цей ефект працює тільки при укусі, при ударах лапами його немає. За словами траппера Смайлі, всі золоті гекони походять з одного місця (отруйні печери), де вони або мутують із звичайних, або є нащадками геконів, мутованих під впливом радіоактивних відходів, захоронених неподалік. Так це чи ні — невідомо, але тим не менш, отруйні печери і Кламат славляться аномально великою кількістю золотих геконів в окрузі, завдяки чому Кламат став центром з продажу шкур золотих геконів. Золоті гекони часто зустрічаються на звалищах токсичних відходів, наприклад, в каньйоні Кресент, поряд з Притулком 34 (Мохаве) або в випадковій зустрічі Fallout 2.
  • Вогненні гекони • найнебезпечніші з усіх існуючих геконів в Мохаве, єдині, на яких не поширюється дія здібності «Один тварин». Їх називають так за вміння вивергати вогонь. Малочутливі до вогненним атак.
  • Вогненний гекон-легенда • Мешкає у печері Фаєр-Рут.
  • Зелені гекони (Honest Hearts) • Зустрічаються в Національному парку Зайон. Вони сильніше, ніж вогняні гекони, і плюються отруйною слиною, але вони не агресивні, якщо є здатність «Друг тварин». Набагато більші, ніж гекони Мохаве.

Ящір з кастетом Редагувати

В результаті недоробки скриптів в Fallout 2 гекони підбирають і успішно використовують в бою всі види кастетів, а силові можуть перезаряджати.

Використання Редагувати

Багато мисливців-трапперы, зокрема, в Кламате, заробляють собі на хліб, добуваючи шкури геконів і продаючи їх; особливо цінуються шкури золотих геконів.

Поява Редагувати

Гекон з'являється у Fallout 2, Fallout: New Vegas, доповненні до Fallout: New VegasHonest Hearts та згадується у Fallout Tactics, Fallout Bible, a також повинен був з'явитися у Fallout Pen and Paper d20.

За лаштунками Редагувати

Гекони, або гекконовые, або цепкопалые (лат. Gekkonidae) — велике сімейство невеликих і середньої величини, що існують у реальному світі ящірок, що мешкають у різних областях земної кулі, в тому числі і в США.

Галерея Редагувати

Fallout 2 Редагувати

Fallout: New Vegas Редагувати

Ігрові моделі Редагувати

Ігрові скріншоти Редагувати

Fallout d20 Редагувати

Істоти